تبیان، دستیار زندگی
؛ كاشانی: فدراسیون هر حكمی بدهد مطیع خواهیم بود قمر: احساسات فوتبالی را غیرفوتبالی تعبیر نكنیم دیدار استقلال اهواز و پرسپولیس از سری رقابت‌های هفته‌ی بیست و سوم همانند اكثر دیدارهای لیگ برتر كشور با حاشیه همراه بود، حواشی كه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

درگیری هواداران اهوازی با سوبل؛

كاشانی: فدراسیون هر حكمی بدهد مطیع خواهیم بود
قمر: احساسات فوتبالی را غیرفوتبالی تعبیر نكنیم


دیدار استقلال اهواز و پرسپولیس از سری رقابت‌های هفته‌ی بیست و سوم همانند اكثر دیدارهای لیگ برتر كشور با حاشیه همراه بود، حواشی كه به گفته‌ی سخنگوی باشگاه پرسپولیس باید برای ریشه‌كن كردن آن فكر اساسی كرد.

به گزارش  (ایسنا)، در دیدار دو تیم استقلال اهواز و پرسپولیس كه روز پنج شنبه در اهواز برگزار شد، اكثر هواداران اهوازی كه بیش از چهار پنجم استادیوم تختی اهواز را به خود اختصاص داده بودند به تشویق تیم استقلال اهواز پرداختند.

غالب شعارهای مطرح شده در این دیدار بر علیه پرسپولیس بود كه در اكثر مواقع نیز با فحش و ناسزا بر علیه اعضای كادر فنی و برخی از بازیكنان این تیم همراه بود.

راینر سوبل، سرمربی آلمانی تیم پیروزی كه به دلیل محرومیت نمی‌توانست این بازی را روی نیمكت بنشیند، پس از پایان بازی قصد داشت، از محل جایگاه ویژه به رختكن تیم پیروزی برود اما هواداران استقلال اهواز با تجمع مانع حضور وی در رختكن شدند كه این موضوع نیز درگیری جزیی را ایجاد كرد.

جعفر كاشانی، سخنگو و رییس سازمان فوتبال باشگاه پیروزی در این خصوص به ایسنا گفت: برخورد و شعارهای هواداران استقلال اهواز غیر قابل توجیه است، امیدوارم با گزارش ناظر و داور این دیدار فدراسیون اقدام شایسته‌ای را انجام دهد.

وی افزود: شكایتی در خصوص حوادث اخیر از سوی باشگاه در كار نیست و هر تصمیمی كه فدراسیون اتخاذ كند قبول داریم.

این در حالی است كه منصور قمر، سخنگوی باشگاه استقلال اهواز با رد هر گونه برخورد فیزیكی و فحاشی از سوی هواداران تیمش به سرمربی و بازیكنان تیم پیروزی مدعی است كه كلیه‌ی شعارهای مطرح شده در جریان بازی فقط در جهت حمایت از استقلال اهواز مطرح شده است و هیچ فحاشی نیز صورت نگرفته است.

وی به ایسنا گفت: معمولا روند بازی‌های حساس لیگ به گونه‌ای است كه هواداران تیم میزبان از موقعیت میزبانی استفاده می‌كنند و در این راستا نباید ابراز احساسات فوتبالی را به گونه‌ای غیر فوتبالی تعبیر نكنیم.

قمر معتقد است كه اگر جریانات بازی استقلال اهواز و پرسپولیس را فحاشی و درگیری بدانیم باید برای همیشه درب استادیوم آزادی را بست.