تبیان، دستیار زندگی
جدولی شموشك شمالی‌ها امتیازات را تقسیم كردند هفته‌ی بیست و سوم لیگ برتر فوتبال كشور با شكست صدرنشین پیگیری شد. به گزارش (ایسنا)، تیم فولاد خوزستان، صدرنشین لیگ برتر پس از چندین هفته پیروزی، طعم شكست را چشید و این بار در دیدا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

/ لیگ برتر/

شكست صدرنشین از تیم پایین جدولی شموشك
شمالی‌ها امتیازات را تقسیم كردند


هفته‌ی بیست و سوم لیگ برتر فوتبال كشور با شكست صدرنشین پیگیری شد.

به گزارش (ایسنا)، تیم فولاد خوزستان، صدرنشین لیگ برتر پس از چندین هفته پیروزی، طعم شكست را چشید و این بار در دیداری كه در ورزشگاه شهدای نوشهر برگزار شد، با نتیجه دو بر یك مغلوب میزبان خود شموشك نوشهر شد. با آن كه این شكست در این هفته تاثیری در صدرنشینی فولاد ندارد، اما به طور یقین حاشیه امنیت این تیم را تا حدود زیادی از بین می‌برد.

شموشك نیز با توجه به پیروزی در بازی امروز با كسب 24 امتیاز و انجام دو بازی بیشتر از سپاهان بالاتر از این تیم در رده‌ی دوازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

در سایر دیدارهای برگزار شده از هفته‌ی بیست و سوم لیگ برتر، تیم ملوان بندر انزلی نیز با تساوی یك بر یك برابر میهمان خود برق شیراز متوقف شد.

با كسب این نتیجه، تیم ملوان بندرانزلی با كسب 31 امتیاز مكان خود را در رده هفتم جدول حفظ كرد و برق شیراز نیز با 19 امتیاز در مكان چهاردهم جدول جای گرفت.

پگاه گیلان نیز در ورزشگاه حافظیه‌ی شیراز برابر میزبان خود فجر سپاسی به تساوی یك بر یك رسید تا با كسب 13 امتیاز در قعر جدول در مكان شانزدهم باقی بماند و پیكان و سایپا نیز به تساوی بدون گل رضایت دادند، تا سایپا با كسب 26 امتیاز به رده نهم جدول صعود كند و پیكان نیز با 14 امتیاز در مكان پانزدهم باقی بماند.

دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال اهواز به تساوی یك بر یك انجامید.

در ادامه این رقابت‌ها نیز از دقایقی دیگر دو تیم استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه آزادی به مصاف یكدیگر رفته‌اند كه برنده این دیدار با توجه به شكست فولاد به عنوان نزدیك‌ترین تعقیب كننده این تیم در صدر جدول قرار می‌گیرد.

گفتنی است، در آخرین دیدار لیگ برتر در سال 83، روز سه‌شنبه دو تیم صبا باتری و استقلال اهواز در شهر اهواز دیداری را از هفته بیست و دوم لیگ برتر برگزار می‌كنند.