تبیان، دستیار زندگی
ن عنـوان حـق مـن بـود مدال طلای خود را در پكن تكرار می‌كنم قهرمان تكواندو المپیك آتن پس از كسب عنوان قهرمان قهرمانان سال 83 ایران گفت: این عنوان حق من و تكواندو ایران است. هادی ساعی در گفت‌وگو با  (ایسنا)، اظهار داشت: از كسب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قهرمان قهرمانان ورزش ایران:

ایـن عنـوان حـق مـن بـود
مدال طلای خود را در پكن تكرار می‌كنم


قهرمان تكواندو المپیك آتن پس از كسب عنوان قهرمان قهرمانان سال 83 ایران گفت: این عنوان حق من و تكواندو ایران است.

هادی ساعی در گفت‌وگو با  (ایسنا)، اظهار داشت: از كسب این عنوان بسیار خوشحالم و فكر می‌كنم بعد از كسب مدال طلای جهانی و المپیك آتن كسب این عنوان حق من و جامعه تكواندو بود و این عنوان افتخار جامعه تكواندو است.

وی همچنین با اشاره به علت تمایل خود برای حضور در مسابقات جهانی مادرید گفت: به دلیل این كه قصد دارم تا المپیك 2008 همچنان در اوج آمادگی باشم و از كوران رقابت‌های حساس جهانی دور نشوم به همین دلیل به مربیان تیم ملی اعلام كردم تا در صورت امكان در مسابقات جهانی اسپانیا حضور یابم كه مورد موافقت سرمربی تیم ملی قرار گرفت.

قهرمان المپیك آتن اضافه كرد: این به معنی آن نیست كه تیمی كه به بازیهای كشورهای اسلامی در عربستان اعزام می‌شود، ضعیف است بلكه به نظر من چون در این مسابقات تیم‌های خوبی مثل كره‌ی جنوبی و آمریكا حضور ندارند، می‌خواهم با حضور در اسپانیا آمادگی بالای خود را تا المپیك بعدی حفظ كنیم تا بتوانم مدال طلای خود را در پكن دوباره تكرار كنم.

ساعی در مورد اردوهای تیم ملی برای حضور در مسابقات كشورهای اسلامی و جهانی اسپانیا گفت: اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات آینده از ماه قبل آغاز شده است و تا 25 روز دیگر كه به آغاز رقابت‌ها مانده ادامه می‌یابد و با توجه به این كه امروز نیز لیگ برتر خاتمه می‌یابد تمام تكواندوكاران می‌توانند با تمركز كامل‌تری در تمرینات حضور یابند و مربیان نیز با خیال راحت‌تر به اجرای برنامه‌های خود بپردازند.

وی اضافه كرد: هر دو تیم حاضردر مسابقات كشورهای اسلامی و جهانی اسپانیا از نفرات با تجربه و خوبی بهره می‌برند و برای كسب مدال طلا به میدان می‌روند.

ساعی در پایان تاكید كرد: قوانین تكواندو دچار تغییرات جزیی شده است ولی با این وجود تمام نفرات تیم ملی خود را به راحتی با قوانین جدید وفق می‌دهند و من فكر نمی‌كنم این تغییرات در روند نتیجه‌گیری تیم ملی تاثیر گذار باشد و تمام اعضای تیم برای حفظ مقام نایب قهرمانی خود در سال قبل یا حتی كسب مقام قهرمانی به مادرید می‌روند و هیچ ترسی از داوران یا رقبای مقابل خود ندارند.