تبیان، دستیار زندگی
جهت ثبت نام دوره های مجازی مدرسه اینترنتی تبیان به طریق زیر عمل کنید. در صفحه مدرسه اینترنتی در منوی سمت راست، روی گزینه دوره های مجازی کلیک کنید تا وارد صفحه ثبت نام ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چگونه برای دوره های مجازی بازاریابی کنیم

جهت ثبت نام دوره های مجازی مدرسه اینترنتی تبیان به طریق زیر عمل کنید.

در صفحه مدرسه اینترنتی در منوی سمت راست، روی گزینه دوره های مجازی کلیک کنید تا وارد صفحه ثبت نام دوره های مجازی شوید.

چگونه برای دوره های مجازی بازاریابی کنیم

در این صفحه در منوی دوره های یادگیری الکترونیکی، دوره های مجازی که می توانید در آنها ثبت نام کنید لیست شده اند و با کلیک بر روی هر کدام دوره های موجود مربوط به آنها نمایش داده می شوند.

چگونه برای دوره های مجازی بازاریابی کنیم

شرایط  هر دوره از قبیل هزینه دوره، حد نصاب تشکیل کلاس، تاریخ شروع و پایان و ... به اختصار توضیح داده شده است. برای انجام روند ثبت نام باید روی نام دوره کلیک کنید.

چگونه برای دوره های مجازی بازاریابی کنیم

به خاطر داشته باشید برای انجام مراحل بعدی باید شناسه کاربری و رمز عبور خود در سایت تبیان را وارد کرده باشید و در غیر این صورت سیستم وارد صفحه شناسایی می شود. اگر شما عضو تبیان نیستید و دارای شناسه و رمز عبور نمی باشید ابتدا باید از طریق صفحه شناسایی که در طی مراحل به شما نشان داده می شود، ثبت نام اولیه کرده و از طریق تایید ایمیلی که از طرف تبیان برای شما ارسال می شود دوباره وارد سایت شده و مراحل ثبت نام را انجام کنید.

در این صفحه مشخصات شما بر طبق مشخصات عضویتتان در سایت تبیان در قسمت های مربوطه درج شده است، درصورتی که نیاز به تغییر در فیلدهای مربوطه است آن را انجام داده و گزینه "انجام روند پرداخت" را کلیک کنید.

در صفحه بعد دوره ای که انتخاب کرده اید با شرایط آن نشان داده می شود و با تایید آن به مرحله بعد می روید.

چگونه برای دوره های مجازی بازاریابی کنیم

اگر دوره از طریق امتیاز شامل تخفیف باشد، با تیک زدن گزینه کنار نام دوره، امتیاز مورد نظر از امتیاز شما کسر می شود و مبلغ تخفیف داده شده از طریق امتیاز نیز از هزینه کل دوره کسر می گردد.

چگونه برای دوره های مجازی بازاریابی کنیم

همچنین اگر شما دارای کد بازاریابی هستید و دوره نیز از طریق بازاریابی مشمول تخفیف می باشد، با وارد کردن کد مورد نظر در قسمت کد بازاریاب، تخفیف مورد نظر برای شما اعمال می شود. و در انتها برای پرداخت آنلاین گزینه تایید را کلیک کنید تا وارد گذرگاه بانک شوید.

بازگشت