تبیان، دستیار زندگی
محل جدید نمایندگی و ISP تبیان در استان خراسان رضوی عصر دیروز افتتاح شد.در این مراسم كه با حضور ریاست سازمان تبلیغات اسلامی ، مدیر عامل تبیان ،اعضای هیئت مدیره و مدیر دفتر تبیان در قم و تنی چند از مقامات محلی از جمله ریاست سا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

افتتاح دفتر جدید ISP تبیان در استان خراسان رضوی


محل جدید نمایندگی وISP تبیان در استان خراسان رضوی عصر دیروز افتتاح شد.در این مراسم كه با حضور ریاست سازمان تبلیغات اسلامی ، مدیر عامل تبیان ،اعضای هیئت مدیره و مدیر دفتر تبیان در قم و تنی چند از مقامات محلی از جمله ریاست سازمان تبلیغات استان خراسان رضوی ، معاون فرهنگی شهردار مشهد ، مسئول انفورماتیك استانداری خراسان ، مسئول انفورماتیك نیروی انتظامی ، قائم مقام اتحادیه كامپیوتر و الكترونیك ، مدیر مسئول روزنامه قدس و... حضور داشتند.

پس از تلاوت آیاتی از كلام ا...مجید ، مداح اهل بیت به ذكر مصائب امام زین العابدین پرداختند و پس از آن آقای قادری مدیر دفتر تبیان در خراسان رضوی طی سخنانی به بیان روند تشكیل و تجهییز دفتر مشهد پرداخته و ضمن تشریح فعالیتهای متنوع دفتر مشهد من جمله ارائه سرویس اینترانت رایگان و اینترنت سالم، طراحی وب سایت ، نصب و راه اندازی تجهیزاتISP در استانها و مدیریتISPهای تبیان در سراسر كشور ، برای همكاری با سایر ارگانها در زمینه های وب و انفورماتیك اعلام آمادگی نمود .

سپس آقای دكتر طالب پور طی بیاناتی به تشریح عملكرد و دستاوردهای تبیان تاكنون و برنامه های آتی از جمله طرح ملی تبیان كه عبارتست از« كاربر ملی ، محتوای ملی و شبكه ملی» پرداختند و تجهییز و توسعه دفتر مشهد را در راستای طرح ملی تبیان دانستند .

پس از توضیحات آقای دكتر طالب پور ، جناب آقای دكتر خاموشی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی به تشریح رویكرد جدید سازمان تبلیغات در استفاده از فناوری روز و ضرورت توجه به نیازهای كنونی جامعه بشری پرداختند و از عملكرد مؤسسه تبیان و زحمات دست اندركاران آن تقدیر و تشكر بعمل آورده و نسبت به توسعه پیش از پیش مؤسسه و فعالیتهای آن ابراز امیدواری نمودند .

در پایان جلسه، حضار ضمن بازدید از قسمتهای مختلف دفتر مشهد ، از نزدیك با فعالیتهای متنوع آن آشنا شده و همچنین با توضیحات مسئولین دفتر مشهد با سایت تبیان و سرویسهای متنوع آن آشنا شدند .