تبیان، دستیار زندگی
تیم ملی فوتبال کشورمان در دیداری تدارکاتی برابر تیم نه چندان قدرتمند ایسلند به پیروزی رسید ......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیروزی ایران مقابل ایسلند

کریم انصاری فرد زننده تک گل ایران

تیم ملی فوتبال کشورمان در دیداری تدارکاتی برابر تیم نه چندان قدرتمند ایسلند به پیروزی رسید.

تیم ملی فوتبال ایران در حالی که تعداد تماشاگران ورزشگاه آزادی به 1000 نفر هم نمی رسید، در یک دیدار دوستانه موفق شد ایسلند حریف اروپایی خود را با یک گل شکست داد.

در این دیدار که از ساعت 18 با قضاوت محمد البلیده از قطر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، تیم ملی فوتبال کشورمان با تنها گل دقیقه 54 کریم انصاریفرد برابر حریف خود به پیروزی رسید.

دیدار ایران - ایسلند

در این دیدار افشین قطبی تیم ملی را با ترکیب رحمتی ، نصرتی(کاپیتان)، عقیلی ، حاجی صفی ، بیک زاده ، تیموریان ، پژمان نوری، خلعتبری ، معدنچی ، مجیدی(41 انصاریفرد) و برهانی به میدان فرستاد. در نیمه دوم نیز بازیکنانی چون حسین کعبی، امیرحسین فشنگچی ، محمد نوری و ... به میدان رفتند.

محمد البلیده داور قطری مسابقه به آندرانیك تیموریان كارت زرد نشان داد.

در نیمه اول محمد نصرتی كاپیتان ایران بود و پس از حضور كعبی در دقیقه 65 این بازیكن بازوبند را بر بازو بست.

پیروزی ایران مقابل ایسلند

ایران خود را برای دیدار با اردن در مقدماتی جام ملت‌های آسیا 2011 آماده می‌كند. تیم ملی در روزهای 23 آبان در تهران و اول آذر در اردن باید برابر این تیم به میدان برود. ضمن اینكه یك دیدار تداركاتی در روز 27 آبان با مقدونیه در ورزشگاه آزادی در برنامه تیم ملی كشورمان قرار دارد.

تیم ملی ایران در دوران 7 ماهه مربیگری افشین قطبی در تیم ملی ایران 8 بازی برگزار کرده است که 3 برد، 3 تساوی و 2 باخت حاصل کار بوده است. پیروزی مقابل امارات، بوسنی و ایسلند، تساوی با کره شمالی، کره جنوبی و ازبکستان و شکست از چین و بحرین نتایج تیم ملی با مربیگری افشین قطبی بوده است. دو دیدار مقابل اردن طی هفته اینده مهمترین بازیهای تیم ملی پس از ناکامی در رسیدن به جام جهانی 2010 است.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری