تبیان، دستیار زندگی
بررسی روابط صحیح میان اعضای خانواده در راستای تعالی این نهاد مهم اجتماعی، در كتاب «روابط سالم در خانواده» اثری از داود حسینی از سوی موسسه بوستان كتاب به چاپ یازدهم می‌رسد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«روابط سالم در خانواده» منتظر چاپ يازدهم
کتاب

بررسي روابط صحيح ميان اعضاي خانواده در راستاي تعالي اين نهاد مهم اجتماعي، در كتاب «روابط سالم در خانواده» اثري از داود حسینی از سوي موسسه بوستان كتاب به چاپ يازدهم مي‌رسد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالهادی اشرفی، مدیر تولید موسسه بوستان کتاب، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، ضمن بيان اين خبر عنوان كرد: اين اثر با استناد به نگاه‌هاي ديني و آموزه‌هاي اسلام، ارتباط اعضاي خانواده را در سطوح گوناگون بررسي مي‌كند و راه‌حل‌هايي را براي تعميق اين رابطه و برطرف كردن مشكلات احتمالي ارايه مي‌دهد.

وي با اشاره به ديدگاه نويسنده اثر، خاطرنشان كرد: در یك خانواده هر اندازه روابط میان همسران، صمیمى‏تر، سالم‏تر و پرجاذبه‏تر باشد، زندگى شیرین‏تر و با صفاتر مى‏شود و فرزندان با نشاط و موفقى تربیت مى‏شوند. اين نوشتار، چگونگي دستيابي به این روابط سالم را مي‌كاود.

مدیر تولید موسسه بوستان کتاب درباره مضامين و بخش‌هاي نوشتار حاضر گفت: عوامل تحكیم خانواده، زندگى سالم زوج‏ها، ارتباط مطلوب همسران، جاذبه‏ها و دافعه‏ها، حقوق متقابل و اصول كلى رابطه بین والدین و فرزندان، از مباحثي به شمار مي‌روند كه اين كتاب نگاه تفصيلي و ويژه‌اي نسبت به شرح و بسط آنها در جوامع امروزي دارد.

چاپ يازدهم كتاب «روابط سالم در خانواده» از سوي موسسه بوستان كتاب در شمارگان 3000 نسخه، 216 صفحه، قطع رقعی و جلد شومیز به زودي در اختيار علاقه‌مندان قرار مي‌گيرد.