تبیان، دستیار زندگی
حسین هدایتی که تصمیم گرفته بود در مورد ماجرای لیدرها و پاداش 400 میلیونی به آنها هیچ حرفی نزند بالاخره طاقت نیاورد و .......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پرسپولیس روبروی مدیران سابق

کاشانی و هدایتی

حسین هدایتى كه تصمیم گرفته بود در مورد ماجرای لیدرها و پاداش 400 میلیونی به آنها هیچ حرفى نزند بالاخره طاقت نیاورد و در مصاحبه با برنامه ورزش از نگاه 2 از خودش دفاع کرد:« آقایان می خواهند علی کریمی را برگردانند و روى موجش سوار شوند! اگرمی توانید ابتدا کریمی را جذب کنید و سپس روی موجش سوار شوید.

مالیک استیل آذین در مورد شرایط انتقال كریمى و قیمت احتمالى این انتقال حرف های جالبی زد: «اگر به این نتیجه برسیم كه كریمى را به پرسپولیس بدهیم، او را به شخص خاصى نمى دهیم بلكه به باشگاه و به مردم مى دهیم.

در مورد قیمت این انتقال هم باید بگویم به هر حال ما براى جذب كریمى هزینه كردیم و اگر قرار به بازگشت او  باشد، مبلغ این انتقال بیشتر از 600 ، 700 میلیون مى شود اما تأكید مى كنم كه هنوز تصمیم نهایى را نگرفته ایم و كادرفنى به على كریمى نیاز دارند. روزى كه ما او را جذب كردیم، اساس تیم مان را روى كریمى گذاشتیم  و حالا جدایى او خیلى سخت است.»

کاشانی و انصاری فرد

حملاتى كه جمعه شب به كاشانى شد فقط معطوف به هدایتى نبود. عباس  انصارى فرد هم شمشیر را از رو بست و ناگهان حرفى را كه 3 ، 4 ماه در دلش بود بر زبان آورد: « آقای كاشانى خط داده بود كه در سالن 12 هزار نفرى جلوى آقاى سعیدلو علیه من شعار بدهند! یكى از نزدیكان كاشانى زنگ زد و مرا دعوت كرد و گفت: آقاى كاشانى مى خواهد در سالن شما را ببیند اما وقتى وارد سالن شدم، تمام ورزشگاه علیه من شعار دادند تا فضا براى بازگشت آقایان مهیا شود! در واقع این یك سناریو و یك برنامه از پیش تعیین شده بود تا مرا خراب كنند. آقایان هر كارى كردند كه برگردند ولى من عاشق پرسپولیس هستم. من زمان قبل از انقلاب هم شاهینى و پرسپولیسى بودم اما حالا آقایان با 9 ماه كار در این تیم ادعاى پرسپولیسى بودن دارند و ...... »

این حملات به حبیب كاشانى در حالى صورت گرفت كه از زمان بازگشت وى به پرسپولیس شرایط تیم به مراتب بهتر از  زمان انصاری فرد است  تنها شکست پرسپولیس مقابل تیم هدایتى بود كه مالك استیل آذین در مورد آن می گوید: «من هیچ پاداشى براى شكست دادن پرسپولیس در نظر نگرفتم حتى بعد ازبازى به بازیكنان گفتم شما برادر كشى كردید.

کاشانی در کنار استیلی و مهاجرانی

من حتى  مى خواستم قبل از بازى بگویم اگر پرسپولیس هم برنده شود به آنها پاداش مى دهم اما ترسیدم مثل زمان مدیریت قبلى دوباره شایعه درست كنند و بگویند هدایتى با منظور  این كار را انجام  داده.

در مورد لیدرها هم باید بگویم ما فقط به آنها به عنوان كارمندان باشگاه 400 هزار تومان حقوق مى دادیم و این رقم 400 میلیونى كه می گویند اصلا صحت ندارد.

به نظر مى رسد سرپرست موقت پرسپولیس تعطیلات پرسر و صدایى را پیش رو دارد. او كه معلوم نیست تا كى در این باشگاه مسئولیت دارد، از یك سو باید به فكر مسائل فنى باشد و از سویى دیگر جواب مخالفانى را بدهد كه انگار چیزى براى از دست دادن ندارند و دور جدید حملاتشان به كاشانى آغاز شده است.

کاشانی: شکایتی ندارم

سرپرست باشگاه پرسپولیس، گفت: "از دوستانی که اتهاماتی را متوجه بنده کرده اند، شکایتی ندارم و تنها امیدوارم این سوءظن ها به حسن ظن تبدیل شوند."

حبیب کاشانی درباره نسبت دادن اتهاماتی از سوی مدیر عامل و رئیس هیات مدیره سابق باشگاه پرسپولیس به وی با اشاره به اینکه بدبینانه به این مسایل نگاه نمی کند، افزود: "متاسفانه گاهی قضاوت کردن بر اساس شنیده ها و یا سو تفاهم هایی که بر اساس اطلاعات و اخباری نادرست شکل می گیرد، مسایلی را به وجود می آورد که با یک نگاه بدبینانه می تواند به مشکلات بزرگی تبدیل شود."

حبیب کاشانی

کاشانی درباره مسایل مطرح شده در یکی از برنامه های ورزشی علیه وی، تصریح کرد: "من آن برنامه را ندیدم اما برخی مسایل مطرح شده را شنیدم که قصد قضاوت کردن درباره آن ها را ندارم."

کاشانی گفت: "خدا می داند که من بر اساس تکلیفی که بر دوشم گذاشته شد، این مسئولیت را قبول کردم و تنها هدفم این است که با خدمت کردن در باشگاه پرسپولیس، دل هواداران میلیونی این تیم شاد شود."

سرپرست باشگاه پرسپولیس، افزود: "همیشه خود را به عنوان یک سرباز برای کشورم می دانم و در هر جایگاهی که بتوانم منشا خیر باشم و خدمتی از من برآید، بدون هیچ چشم داشتی خدمت خواهم کرد."

کاشانی با تاکید بر اینکه قصد پاسخگویی به اتهامات مطرح شده را ندارد، افزود: " از رسانه ملی تشکر می کنم که با دعوت از بنده برای حضور در برنامه های ورزشی سیما، فضای پاسخگویی را برای من فراهم کردند اما احساس کردم ممکن است پاسخگویی در شرایط کنونی باعث دامن زدن به سوء تفاهم ها شود، بنابراین ضمن سپاسگزاری از دوستان رسانه ملی، در این برنامه ها حضور نیافتم."

حبیب کاشانی

وی ادامه داد:" نه قصد پاسخگویی دارم و نه قصد شکایت کردن از این دوستان. تنها دعا می کنم سوءظن ها به لطف خداوند به حسن ظن تبدیل شوند تا بتوانیم با کم کردن حاشیه ها و دور شدن از ذهنیت های نادرست، به اعتلای فوتبال کشور بیندیشیم."

سرپرست باشگاه پرسپولیس، گفت: " همیشه جایگاه اخلاق در ورزش را جایگاهی بسیار مهم می دانم و به عنوان یک بنده ناچیز، سعی می کنم همیشه در رفتار، گفتار و عملکردم از دایره اخلاق و انصاف خارج نشوم. امیدوارم همه ما بتوانیم در مسیر اخلاق و دایره انصاف قدم برداریم که در این صورت بسیاری از مشکلات امروز ورزش و کشور ما برطرف خواهد شد."

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری