تبیان، دستیار زندگی
کاربران عزیز موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان همانطور که مستحضر هستید مراحل اول و دوم طرح اشتغال زایی تبیان به انجام رسید...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آغاز مرحله ی سوم طرح اشتغال زایی تبیان

بازاریابی

کاربران عزیز موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان همانطور که مستحضر هستید مراحل اول و دوم طرح اشتغال زایی تبیان به انجام رسید.

در مرحله ی اول از 50 متقاضی دعوت شد تا در جلسه ی توجیهی حضوری با فعالیت بازاریابی در تبیان آشناگردند. در مرحله ی دوم از 200 نفر متقاضی دعوت شد تا با ملاحظه ی دوره توجیهی بصورت مجازی و دادن پاسخ به 5 سوال آزمون، کد بازاریابی برای خود دریافت دارند. و قرار بود که پس از پایان مرحله دوم طرح، متعاقبا مرحله ی سوم طرح اشتغال زایی را خدمت شما عزیزان اعلام نماییم.

اکنون وقت آن فرارسیده است.

از کلیه ی کاربران محترمی که در طرح اشتغال زایی تبیان ثبت نام کرده اند (که جمع کل آنها 724 نفر است) رسما دعوت می کنیم تا با مراجعه به انجمن بازاریابان تبیان و از طریق مبحث آغاز مرحله ی سوم طرح اشتغال زایی در دوره توجیهی مجازی شرکت نموده و پس از پاسخ دادن به سوالات آزمون ، کد بازاریابی دریافت دارند و فعالیت خود را آغاز نمایند.

همچنین شما عزیزان می توانید در انجمن بازاریابان تبیان کلیه ی مباحث و پاسخ های ثبت شده را مطالعه نموده و با کلیه فعالیت های بازاریابان و انتقادات، پیشنهادات، مشکلات و... آشنا گردید و به تعامل و مباحثه با سایر اعضای انجمن بپردازید که این امر موجبات راهنمایی و آمادگی هر چه بیشتر برای شروع فعالیت بازاریابی را برای شما فراهم خواهد آورد.

بازاریابی

شایان ذکر است که به تمامی کاربران عزیز سایت تبیان مژده می دهیم که بزودی و در مرحله ی چهارم این طرح از تمامی متقاضیان و علاقمندان که تا کنون موفق به ثبت نام در این طرح نشده اند دعوت خواهد شد تا پس از تکمیل فرم ثبت نام و طی کردن مراحل آموزش مجازی و آزمون مربوطه و دریافت کد بازاریابی ، فعالیت خود را آغاز نمایند.


تنظیم برای تبیان: واحد امور کاربران سایت تبیان