تبیان، دستیار زندگی
همراه بود سید علیخانى اخراج شد، استقلال برد دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در جام شیخ زاید دیروز در ورزشگاه ایرانیان دبى برگزار شد. این دیدار با برترى استقلالى ها همراه بود و مهدى فنونى زاده توانست گل اول را به نام خود ثبت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دربى پیشكسوتان در دبى با جنجال همراه بود

سید علیخانى اخراج شد، استقلال برد

دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در جام شیخ زاید دیروز در ورزشگاه ایرانیان دبى برگزار شد. این دیدار با برترى استقلالى ها همراه بود و مهدى فنونى زاده توانست گل اول را به نام خود ثبت كند. این نتیجه تا پایان نیمه نخست پابرجا ماند اما با آغاز نیمه دوم بازى جدى تر شد، به طورى كه داور عرب در یك صحنه كاظم سید علیخانى مدافع پرسپولیس را در دقیقه ?? اخراج كرد. حتى دخالت دكتر زادمهر و سفارش همایون بهزادى مبنى بر اینكه بازى دوستانه است هم در تصمیم داور تأثیرى نداشت. خطاى سید علیخانى و اخراج او باعث شد یك ضربه كاشته نصیب استقلال شود، بهروز پرورش خواه هافبك شمالى آبى ها این توپ را به گل دوم تبدیل كرد تا استقلال بعد از برد در دربى تهران در مسابقات جام زاید هم پرسپولیس را با شكست مواجه كند.استقلال: خورشیدى، فلاحت زاده، مسعود غفورى اصل، محمد نورى، زرینچه، مهدى فنونى زاده، پرورش خواه، میرشاد ماجدى، ایمان عالمى، ورمزیار، كاردار، ناصر عباسى، خسرو پارسا، سیانكى، تركاشوند و عقیل حوتى زاده.

مربیان: جعفر مختارى فر، عبدالعلى چنگیز و عباس سرخاب

پرسپولیس: نادر باقرى، كاظم سید علیخانى، پنجعلى، یوسفى، كارگر، تهرانى نژاد، معمار، نعیم آبادى، عبدى، كلهر، شاه محمدى، ابراهیم قاسمپور، صالح زاده، رضا عابدیان و غفارى.

مربیان: همایون بهزادى، دكتر زادمهر، شیرزادگان

عابدزاده فقط تماشا كرد

احمدرضا عابدزاده دیروز در ورزشگاه ایرانیان حاضر بود اما درون دروازه نایستاد و فقط تماشاگر بود. او به عنوان بازیكنى كه در هر دو تیم پرسپولیس و استقلال بازى كرده ترجیح داد پیراهن هیچ كدام از دو تیم را نپوشد.

حضور افراد معتبر در جام بى اعتبار

ملى پوشان پیشكسوت شب را در فرودگاه دبى خوابیدند

تیم استقلال ?? پیشكسوتان پرسپولیس به اتفاق جمعى از هنرمندان كشور براى شركت در یك تورنمنت چهارجانبه یكشنبه راهى دبى شدند. اما مثل اینكه ورود ستاره هاى سابق فوتبال ایران و هنرمندان به این شهر به راحتى امكان پذیر نبوده تا برخى از پیشكسوتان پرسپولیس شب را در فرودگاه دبى سپرى كنند.

محمد پنجعلى، ضیا عربشاهى و حسین یاریار از كسانى بودند كه به دلیل حاضر نشدن روادید بالاجبار ?? ساعت در فرودگاه معطل شدند.