تبیان، دستیار زندگی
طبق آخرین جلسه شورای صنفی نمایش كه  صبح سه شنبه در محل خانه سینما تشكیل شد، تاکنون سه فیلم «مجردها» «شاخه گلی برای عروس» و «گل یخ» قراردادهایشان را برای اكران نوروزی امضاء کردند. ایسنا- «مجردها» به كارگردانی اصغر هاشمی و ت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

از اکران عمومی سینماها هم با خبر شوید


طبق آخرین جلسه شورای صنفی نمایش كه  صبح سه شنبه در محل خانه سینما تشكیل شد، تاکنون سه فیلم «مجردها» «شاخه گلی برای عروس» و «گل یخ» قراردادهایشان را برای اكران نوروزی امضاء کردند.

ایسنا- «مجردها» به كارگردانی اصغر هاشمی و تهیه كنندگی یدالله شهیدی ساخته شده است که در این فیلم سه دوست جوان برای رسیدن به آرزوهایشان تصمیم می‌گیرند به یكی از كشورهای حوزه خلیج فارس سفر كنند، ‌اما یك اتفاق باعث عدم انجام این كار می‌شود و آنها به ناچار به پیشنهاد یكی از آشنایان خود در كارگاهی كه مدیریت آن را یك زن برعهده دارد مشغول به كار می شوند واین خود ماجراهایی را به همراه دارد.

در «مجردها» محمدرضا فروتن - مریلا زارعی - مجید صالحی الناز شاكردوست - كاوه كاویان - منوچهر آذری و آتیلا پسیانی به ایفاء نقش می‌پردازند فیلمنامه این اثر توسط فرهاد توحیدی نوشته شده است و نهمین اثر اصغر هاشمی بعد از فیلم‌هایی چون «در آرزوی ازدواج» «دو همسفر» «مهریه بی‌بی» «نگین» است. «مجردها» در گروه قدس به نمایش در می‌آید.

«شاخه گلی برای عروس» كه درگروه استقلال اكران می‌شود به كارگردانی قدرت‌الله صلح میرزایی و تهیه كنندگی سیدمحسن وزیری ساخته شده است در این فیلم جواد رضویان - حدیث فولادوند - مجید صالحی - رابعه اسكویی به ایفاء نقش می‌پردازند؛ این فیلم در ژانر كمدی است و بالاخره «گل یخ»  درگروه آفریقا به نمایش درمی‌آید. (که نمایش آن چند روزی است که آغاز گردیده است)

بنابراین گزارش هفته آینده نیز جلسه شورای صنفی نمایش، برای قطعی شدن اكران فیلمی درگروه عصر جدید تشكیل خواهد شد. فیلم‌های «رستگاری در ‌20/8» و «دربه‌درها» از جمله فیلم‌هایی هست كه احتمالاً طی هفته آینده قرارداد خواهند بست. سیمای زنی در دور دست ساخته علی مصفا و خیلی دور خیلی نزدیک ساخته رضا میرکریمی نیز فیلمهایی هستند که از آنها به عنوان احتمال های اکران نوروزی در گروه آسمان باز، نام برده می شود.