تبیان، دستیار زندگی
مضا كرد شركت پوما در حال مذاكره برای حمایت از تیم ملی فوتبال پوما با وحید شمسایی آقای گل فوتسال آسیا قرارداد امضا كرد. دیروز طی مراسمی با حضور مدیرعامل شركت مدرن اسپرت، وحید شمسایی و خبرنگاران رسانه‌های گروهی، شركت پوما به عن...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پوما با وحید شمسایی قرارداد امضا كرد


شركت پوما در حال مذاكره برای حمایت از تیم ملی فوتبال

پوما با وحید شمسایی آقای گل فوتسال آسیا قرارداد امضا كرد.

دیروز طی مراسمی با حضور مدیرعامل شركت مدرن اسپرت، وحید شمسایی و خبرنگاران رسانه‌های گروهی، شركت پوما به عنوان حامی بازیكن تیم ملی فوتسال كشورمان معرفی شد.

در ابتدای این نشست مدیر شركت مدرن اسپرت به لزوم حمایت بخش خصوصی در كنار بخش دولتی از ورزش اشاره كرد و با بیان این كه دولت به تنهایی قادر به حمایت از ورزشكاران و پیشرفت ورزش در كشور نیست، گفت: بخش خصوصی و دولتی باید با تعامل یكدیگر چرخه‌ی ورزش كشور را بیش از پیش به راه بیاندازند تا ورزش ایران بتواند به جایگاه اصلی خود دست پیدا كند.

خلیل‌پور خاطرنشان كرد: ما همانند شمسایی دیگر ورزشكاران با اخلاق و از لحاظ فنی تكنیكی را در آینده حمایت خواهیم كرد. ما با این كار قصد حمایت از فوتسال و رشد این رشته‌ی ورزشی را داشته‌ایم.

وحید شمسایی نیز در این باره گفت: در اروپا حمایت‌های مالی از ورزشكاران امری مرسوم است و امیدوارم به مانند تمام كشورهای جهان شركت‌های خصوصی به كمك ورزش بشتابند تا بتوانیم شاهد رشد ورزش كشور باشیم.

خبرنگاری از خلیل پور درباره‌ی مبلغ قرارداد پرسید كه وی در پاسخ گفت: در فوتبال قراردادها سربسته است و این توافقی بین شركت و این ورزشكار است و امیدوارم كه شروعی باشد برای كارهای بعدی و من این اطمینان را می‌دهم كه در آینده‌ای نزدیك مسابقات تنیس، بسكتبال و فوتبال را پوشش بدهیم.

وی درباره‌ی برگزاری تورنمنت‌های معتبر، گفت: این تورنمنت‌ها هزینه‌ی زیادی می‌طلبد اما ما در بخش ورزش‌های انفرادی كاملا آماده‌ی برگزاری این مسابقات هستیم.

خلیل‌پور همچنین در رابطه با اخبار منتشر شده مبنی بر حمایت پوما از تیم ملی فوتبال گفت: طبق قوانین فیفا تنها چند شركت محدود قادر هستند كه به صورت رسمی حامی تیم ملی فوتبال شوند و پوما یكی از این چند شركت است. شاید شركت اصلی پوما در حال مذاكره با فدراسیون فوتبال باشد و ممكن است با هم به توافق برسند و ما به عنوان نماینده تنها در جریان كار آنها هستیم.

وی در پایان با اشاره به قدمت شرکت مدرن اسپورت ، سرمایه گذاری در ورزش تنیس را از جمله اقدامات این شرکت ذکر کرد .

وحید شمسایی سرمربی ارم كیش شد

وحید شمسایی برترین بازیكن فوتسال آسیا، سرمربی تیم فوتسال ارم كیش قم شد.

پس از غیبت حسین شمس در تمرینات ارم كیش، مسوولان این تیم تصمیم گرفتند به طور موقت وحید شمسایی را به سمت سرمربی‌گری تیم فوتسال ارم كیش منصوب كنند و او از این هفته به عنوان سرمربی بازیكن در این تیم فعالیت خواهد كرد.