تبیان، دستیار زندگی
ام استقلال رویایی برد استقلال تهران 3 بر 2 ابومسلم خراسان را شكست داد. از هفته‌ی بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر، عصر شنبه تیم‌های استقلال تهران و ابومسلم خراسان در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد و به قضاوت ایرج نظری به مصاف هم رفتن...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استقلال رویایی برد

قلعه نوعی: من خراسانی ام

استقلال رویایی برد

استقلال تهران 3 بر 2 ابومسلم خراسان را شكست داد.

از هفته‌ی بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر، عصر شنبه تیم‌های استقلال تهران و ابومسلم خراسان در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد و به قضاوت ایرج نظری به مصاف هم رفتند كه تیم استقلال توانست بازی باخته را به پیروزی 3 بر 2 تبدیل كند.

تیم ابومسلم كه در نیمه‌ی اول، بازی هماهنگ‌تری را به نمایش گذاشت، توانست در دقایق 36 و 50 توسط مجتبی جباری 2 بر صفر از استقلال پیش بیفتد اما تزلزل خط دفاعی ابومسلم و حملات مكرر آبی‌پوشان تهران، نتیجه‌ی بازی را 3 بر 2 به نفع استقلال تغییر داد.

عنایتی در دقیقه‌ی 83، میثم بائو 85 و علیرضا اكبرپور در دقیقه‌ی 92 سه گل تیم استقلال را به ثمر رساندند.

امیر قلعه‌نوعی:

من خودم یک خراسانی ام

داور اشتباه خاصی مرتکب نشد

امیر قلعه‌نوعی گفت: ما با یك تغییر تاكتیكی بازی را بردیم و این نیز به خاطر زكاوت بازیكنان ما بود.

سرمربی تیم استقلال تهران پس از پایان دیدار تیمش در مقابل ابومسلم افزود: با آوردن اكبرپور و خذیراوی بازی را به جناحین بردیم؛ زیرا ابومسلم بسته بازی می‌كرد و نمی‌توانستیم از عمق دفاع به آنها ضربه بزنیم.

وی در ادامه گفت: ما می‌دانستیم كه ابومسلم به علت جوانی، بی‌رویه می‌دود و به همین دلیل از لحاظ بدنی كم خواهد آورد و به همین دلیل در نیمه‌ی اول بیشتر به حفظ توپ پرداختیم.

وی با بیان این‌كه گل اول ابومسلم خطا بود، گفت: آن گل برنامه‌های تاكتیكی ما را به هم ریخت، ولی باید قبول كنیم كه ابومسلم نیمه‌ی دوم را بهتر از ما شروع كرد.

وی ضمن تبریك به اكبر میثاقیان درخصوص تیم ابومسلم گفت: آنها تیم جوانی هستند كه شاید می‌توانستند گل‌های بیشتری به ما بزنند.

قلعه‌نوعی سپس افزود: چنین تماشاگرانی را در هیچ جا ندیدم و به خاطر این تماشاگران و این استادیوم به شما تبریك می‌گویم.

وی خاطرنشان ساخت: این بازی را فراموش می‌كنیم و به فكر بازی با ذوب‌آهن خواهیم بود.

سرمربی استقلال ضمن تقدیر از میزبانی تیم ابومسلم و میهمان نوازی طرفداران این تیم تصریح کرد : بنده نیز یک خراسانی هستم چرا که قلعه نو یکی از توابع نیشابورهمین استان است و هیچگاه نمی توانم محبت مردم خونگرم خراسان را فراموش کنم . ضمن اینکه استادیوم ثامن ازلحاظ کیفیت در بین استادیوم های کشوربعد از آزادی قرار دارد .

وی درخصوص اعلام نشدن 2 خطای پنالتی برای ابومسلم اظهار تعجب کرد وگفت : بنده هیچ صحنه مشکوکی را به چشم ندیدم و فکر هم نمی کنم اتفاق خاصی در این صحنه ها رخ داده باشد که داور بخواهد اعلام ضربه پنالتی کند .

قلعه نوعی درپایان تیم خود را یکی از بخت های قهرمانی این دوره از مسابقات لیگ برتر دانست و افزود : ما نیز چشم به لغزش حریفان بالاتر از خودمان داریم و آماده ایم جهشی دوباره بسوی صدر جدول داشته باشیم .

مدیرعامل باشگاه ابومسلم: ما به نیمكت باختیم

سرمربی باشگاه: چوب جوانی تیم خود را خوردیم

ابومسلم مشهد با نتیجه‌ی 3 بر 2 در دقایق پایانی مغلوب استقلال شد؛ تا تماشاگران مشهدی با چشم گریان ورزشگاه ثامن را ترك كنند.

اكبر میثاقیان بعد از بازی با استقلال گفت: ما به نداشته‌های خود در این بازی باختیم.

سرمربی تیم ابومسلم مشهد با اشاره به تعویض‌های دو تیم در بازی گفت: استقلال دو بازیكن باتجربه به میدان فرستاد؛ ولی ما دو بازیكن جوان، و چوب همین تیم جوان را هم خوردیم.

وی غرور بازیكنان ابومسلم را بعد از به ثمر رساندن دو گل، عامل باخت تیم خواند و گفت: بازیكنان ابومسلم بازی را رها كردند و تصور كردند با یك تیم محلی بازی می‌كنند.

میثاقیان داوری بازی را خوب ندانست و اضافه كرد: داور از كنار دو پنالتی مسلم تیم ما گذشت.

وی گفت: تیم سراسر حمله بود و هیچ مشكلی از نظر بدنی نداشتیم.

سردار كریم ملاحی ـ مدیرعامل باشگاه ابومسلم ـ نیز به خبرنگار ایسنا گفت: تیمی كه ظرف هفت دقیقه سه گل بخورد، مقصر آن را باید روی نیمكت دید.

وی با بیان این كه ما به نیمكت باختیم، افزود: در تعویض‌ها دچار اشتباه شدیم و نتیجه را واگذار كردیم.

ملاحی با مقایسه تعویض‌های استقلال با تعویض‌های ابومسلم گفت: اگر عملكرد نیمكت‌نشینان ما درست بود، تعویض‌های ما هم جواب می‌داد. وی باخت ابومسلم را بدون ارتباط به انتقال كوشكی دانست.

ملاحی در خصوص داوری این بازی گفت: داور بازی در سطح بسیار ضعیفی بود؛ به طوری كه به صراحت می‌گویم داوری افتضاح بود.