تبیان، دستیار زندگی
کاربران عزیز سایت تبیان و بخصوص مخاطبین انجمن های تخصصی تبیان، قبل از اینکه کاربر نمونه انجمن های تخصصی تبیان را در مهرماه به شما معرفی نماییم، ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کاربر و مدیر نمونه مهرماه در انجمن های تخصصی تبیان

انجمن های تخصصی تبیان

کاربران عزیز سایت تبیان و بخصوص مخاطبین انجمن های تخصصی تبیان، قبل از اینکه کاربر نمونه انجمن های تخصصی تبیان را در مهرماه به شما معرفی نماییم، لازم است که مقدمه ای بر این که چگونه این تصمیم گرفته شد که در هر ماه کاربر نمونه انجمن های تخصصی تبیان انتخاب گردد و به تمام کاربران معرفی گردد را برای شما عنوان کنیم.

ماجرا به این شرح شد که:

از آنجا که محیط انجمن های تخصصی تبیان دارای کاربرانی از هر جنس و رده سنی و از هر نقطه از سراسر ایران و بلکه هم جهان می باشد و امکان برقراری کنفرانس حقیقی برای بررسی پاره ای از مسائل نبود، مدیریت انجمن های تخصصی تصمیم به برگزاری کنفرانس مجازی بین مدیران و جانشینان این محیط گرفت. پس از توافق مدیران و جانشــینان در تاریخ 11/07/88 گفتگوی مجازی اعضای انجمن مدیران راس ساعت 30/10 یکشنبه شب برگزار گردید. مدیریت این کنفرانس مجازی و کلیه ی هماهنگی ها برعهده  مسئولین انجمن های تخصصی تبیان بود. این کنفرانس به مدت یک ساعت و نیم به طول کشید که در طول این مدت تمامی مدیران و جانشینان، پیشنهادات و نظرات و انتقادات خود را اعلام کردند و همه این موارد جهت پیگیری توسط مسئولین انجمن ها ثبت گردید.

اما یکی از مهمترین تصمیماتی که در این کنفرانس از جانب همه اعضا تایید شد، انتخاب کاربر نمونه در هر ماه و معرفی به دیگر کاربران سایت و اهدا جایزه ای به ایشان بود.

بنابر این مهرماه اولین ماهی است که کاربر نمونه در محیط انجمن های تخصصی تبیان انتخاب می گردد. این کاربر خوش سلیقه و باذوق و کوشا کاربر گویای خاموش می باشد که فعالیت های تخصصی و سودمند و هدفداری را در محیط انجمن های تخصصی تبیان ارائه داده است.

البته لازم به ذکر است که کاربران فعال و کوشای دیگری هم در این محیط توسط مدیران انجمن ها انتخاب شدند که delkhon - abdollah4424 - hamedjonami - jtayebe و ... از جمله این دوستان بودند که ما از بین این عزیزان با در نظر گرفتن کلیه پارامترهای مربوط به انتخاب کاربر نمونه کاربر گویای خاموش را برگزیدیم.

مهرماه اولیـن ماهی است که، کاربر نمونه در محیط انجــمن های تخصــصی تبیان انتخاب می گردد. این کاربر خوش سلیقه و باذوق و کوشـا کاربر گـویای خامــــوش می باشد که فعالیت های تخصصی و سودمند و هدفداری را در محیط انجمن های تخصصی تبیان ارائه داده است.

جهت تبریک به این عزیز اینجا کلیک نمایید.

و اما طبق روال گذشته که هر ماه مدیر و جانشین نمونه انجمن های تخصصی تبیان انتخاب می گردید برای مهرماه نیز این انتخاب بر اساس همان پارامترهای قبلی صورت گرفت. البته شایان ذکر است که تمامی مدیران و جانشینان عزیز در انجمن های تخصصی تبیان فعالیت بسیار خوبی از خود نشان دادند اما ناچار به انتخاب چند تن این عزیزان از این بین شدیم، که بشرح زیر مدیران و جانشینان برتر اعلام می گردند:

مدیر محترم انجمن ورزش و تندرســـتی و انجمن خراسّّــان کاربر: saeidan و مـدیر محترم انجمن خانواده و زیر انجمن صندلی داغ کاربر: Aansherly ، جانشین محترم انجمن فرهــنگ پایداری کاربر: عاشــق ترین مرد زمین و جانشــین محترم انجـمن دانشجویی کاربر: rosesurati

جهت تبریک به این عزیزان می توانید اینجا کلیک نمایید.

امید داریم که شاهد فعالیت همه شما کاربران عزیز تبیان در محیط انجمن های تخصصی باشیم و بزودی شما را، بله شما را بعنوان کاربر نمونه انتخاب کنیم.

پس بشتابید و به جمع ما انجمنی های تبیان بپوندید. ما منتظر حضور فعال شما هستیم.

انجمن های تخصصی تبیان


تهیه و تنظیم برای تبیان: واحد امور کاربران سایت تبیان