تبیان، دستیار زندگی
فریدون جیرانی كارگردان «سالاد فصل»، فیلم «ستاره ها» را می سازد ایسنا- فریدون جیرانی كارگردان سینمای ایران كه در جشنواره فجر امسال « سالاد فصل » را به نمایش گذاشت از چند هفته قبل فیلمبرداری فیلم جدیدش با نام «ستاره‌ها» را که...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تولیدات سینمایی در آستانه سال نو


فریدون جیرانی كارگردان «سالاد فصل»، فیلم «ستاره ها» را می سازد

ایسنا- فریدون جیرانی كارگردان سینمای ایران كه در جشنواره فجر  امسال « سالاد فصل » را به نمایش گذاشت از چند هفته قبل فیلمبرداری فیلم جدیدش با نام «ستاره‌ها» را که درباره سراب ستاره ی فیلم  شدن است و به حاشیه سینما و تأثیر آن بر روی آدم‌های عادی می‌پردازد، آغاز كرده است.

جیرانی هم اكنون مشغول فیلمبرداری این فیلم است كه در حدود 40 درصد آن در تئاتر پارس خیابان لاله زار (که از چندی پیش تعطیل شده و سپس بازگشایی شد) می گذرد.

تا كنون مرتضی احمدی، مهین بزرگی، داریوش اسدزاده، خسرو شكیبایی و اندیشه فولادوند (در نقش دختر جوان) جلوی دوربین رفته اند و اصغر بیچاره نیز در روزهای آینده جلوی دوربین قرار خواهد گرفت.

پیش از این قرار بود ژاله علو نیز در این پروژه همكاری كند كه به دلیل بیماری و كسالت وی این اتفاق نیفتاد.

گفتنی است تئاتر پارس به عنوان قدیمی ترین تئاتر فعلی تهران واقع در خیابان لاله‌زار به دلیل ربطه خاص آن با بازیگرانی در دوره ای خاص انتخاب شده است.

تئاتر پارس پیش از این به عنوان یکی از لوکیشن های فیلم مستند «هشتصد قدم در لاله زار» مورد استفاده قرار گرفته بود.

نیكی كریمی، عزت‌الله انتظامی دیگر بازیگران فیلم «ستاره‌ها» و تهیه‌كننده این فیلم عبدالله اسفندیاری و مؤسسه سیران‌فیلم هستند.