تبیان، دستیار زندگی
رئیس اداره امور فرهنگی آستان قدس رضوی از توزیع بیش از 15 میلیون جلد كتاب فرهنگی در ایام دهه كرامت در حرم مطهر رضوی خبر داد و گفت: هدف ما از اهدای این كتاب‌ها آشنایی زائران با سیرت و الگوی زندگی امام رضا(ع) است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اهداي 15 ميليون جلد كتاب فرهنگي به زائران رضوي
امام رضا

رئيس اداره امور فرهنگي آستان قدس رضوي از توزيع بيش از 15 ميليون جلد كتاب فرهنگي در ايام دهه كرامت در حرم مطهر رضوي خبر داد و گفت: هدف ما از اهداي اين كتاب‌ها آشنايي زائران با سيرت و الگوي زندگي امام رضا(ع) است.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين كتاب‌ها با عناوين «حكايت آفتاب»، «تمثيلات»، «دل‌نامه»، «كبوترانه»، «صحيفه‌ صحت»، «زلال احكام»، «در دامان مهر»، «چهل حديث پيمانه»، «شرح بي‌نهايت» و «يك كاروان آهو» به زائران آن حضرت به صورت رايگان اهدا شد.

به گفته رضا خوراكيان، هدف از توزيع اين كتاب‌ها آشنايي زائران با سيرت و الگوي زندگي حضرت رضا(ع) است. خداشناسي از منظر امام رضا(ع)، بررسي اصلاح الگوي مصرف در آموزه‌هاي خاندان نور، توصيه‌هاي اخلاقي حضرت رضا(ع) و نگاهي كوتاه به حضرت ثامن‌الحجج(ع) از مهم‌ترين اهداف اين محصولات فرهنگي به شمار مي‌رود.

به گفته رئيس اداره امور فرهنگي آستان قدس رضوي، كتاب‌هاي اهدايي از سوي اداره امور فرهنگي آستان قدس رضوي به زائران اهدا شده تا ضمن بهره‌مندي از فضاي معنوي حرم مطهر رضوي از توشه فرهنگي نيز استفاده كنند.