تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال رئال مادرید سه‌شنبه شب در حالی در دور برگشت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف میلان می‌رود که این بار هم کریستیانو رونالدو را به خدمت ندارد ......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازگشت کاکا به سن سیرو

کاکا و رونالدو ستاره های رئال مادرید

تیم فوتبال رئال مادرید سه‌شنبه شب در حالی در دور برگشت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف میلان می‌رود که این بار هم کریستیانو رونالدو را به خدمت ندارد.

تیم فوتبال رئال مادرید در هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در زمین خود مقابل میلان تن به شکست داد و امشب باید ضمن کسب امتیازات لازم برای صعود به مرحله بعدی رقابت ها، نتیجه قابل قبولی در این دیدار حیثیتی کسب کند. رئالی ها در این دیدار هم به مانند دیدار رفت ، رونالدو را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند اما بازگشت کاکا به سن سیرو می تواند در نوع خود اتفاقی جالب توجه باشد.

بایرن مونیخ هم که وضعیت چندان مساعدی در گروه A رقابت‌ها ندارد امشب میزبان بوردو است. این تیم دو هفته قبل مقابل نماینده فرانسه شکست خورده و این دیدار می تواند برای باواریایی ها جنبه انتقامی هم داشته باشد. بایرن در صورت کسب تساوی و یا شکست در این دیدار، چه بسا در آینده به مشکل برخورده و فرصت صعود از این مرحله را از دست بدهد.

برنامه و جداول کامل دیدارهای سه شنبه شب به این ترتیب است:

گروه A:

* بایرن مونیخ آلمان - بوردو فرانسه

* مکابی حیفا اسراییل - یوونتوس ایتالیا

گروه B :

* بشیکتاش ترکیه - ولفسبورگ آلمان

* منچستریونایتد انگلستان - زسکا مسکو روسیه

گروه C:

* میلان ایتالیا - رئال مادرید اسپانیا

* مارسی فرانسه - زوریخ سوییس

گروه D:

* آپوئل نیکوزیا قبرس - پورتو پرتغال

* آتلتیکو مادرید اسپانیا - چلسی انگلستان

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری