تبیان، دستیار زندگی
كتابخانه شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن همزمان با هفدهمین دوره هفته كتاب جمهوری اسلامی ایران، برنامه‌های گوناگونی را در حوزه كتاب با عنوان «جشنواره كتاب و كتابخوانی» برگزار می‌كند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

يك هفته با كتاب در فرهنگسراي بهمن
نمایشگاه

كتابخانه شهيد فهميده فرهنگسراي بهمن همزمان با هفدهمين دوره هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران، برنامه‌هاي گوناگوني را در حوزه كتاب با عنوان «جشنواره كتاب و كتابخواني» برگزار مي‌كند.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، هدف از برگزاري اين برنامه‌ها تشويق و ترغيب شهروندان به مطالعه همراه با برنامه‌هاي جذاب است.

از جمله برنامه‌هاي اين جشنواره مي‌توان به نمايشگاه كتاب با حضور 30 ناشر اشاره كرد. در اين نمايشگاه كتاب‌هاي گوناگون كودك و نوجوان، علمي و عمومي با تخفيف 10 تا 15 درصد به علاقه‌مندان ارايه مي‌شود.

همچنين برپايي غرفه مشاوره كتاب با حضور كارشناسان كتابخانه براي ارايه خدمات مشاوره‌اي در زمينه استفاده از كتابخانه‌ها براي انجام تحقيق و پژوهش و معرفي كتاب به علاقه‌مندان در حوزه‌هاي گوناگون، از ديگر بخش‌هاي اين جشنواره به شمار مي‌آيد.

از ديگر بخش‌هاي جشنواره كتاب و كتابخواني فرهنگسراي بهمن مي‌توان به قصه‌گويي براي كودكان و نوجوانان و غرفه علمي براي برگزاري مسابقات علمي اشاره كرد.

مديريت كتابخانه شهيد فهميده اين فرهنگسرا، علاوه بر اين برنامه‌ها دو نشست تخصصي با عنوان‌هاي «كتاب درماني و آسيب‌شناسي مطالعه» و «نقد و بررسي رمان‌هاي بازاري» را در ايام هفته كتاب برگزار مي‌كند.

علاقه‌مندان براي استفاده از برنامه‌هاي اين مركز و كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند به فرهنگسراي بهمن به نشاني ميدان بهمن، خيابان دشت آزادگان جنوبي مراجعه كنند.

هفدهمين دوره هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران از 23 تا 30 آبان ماه در سراسر كشور برپا مي‌شود.