تبیان، دستیار زندگی
پاهان در صورت شكست الشباب عربستان دكتر دادكان: سپاهان همیشه تیم بزرگی بوده است رییس فدراسیون فوتبال كشور بنا به دعوت باشگاه فولاد مباركه سپاهان طی سفری شش ساعته به اصفهان در جریان وضعیت آماده سازی تیم فوتبال فولاد مباركه سپا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پاداش فدراسیون فوتبال برای بازیكنان سپاهان در صورت شكست الشباب عربستان

دكتر دادكان:
سپاهان همیشه تیم بزرگی بوده است

رییس فدراسیون فوتبال كشور بنا به دعوت باشگاه فولاد مباركه سپاهان طی سفری شش ساعته به اصفهان در جریان وضعیت آماده سازی تیم فوتبال فولاد مباركه سپاهان برای حضور در رقابت‌های آسیایی قرار گرفت.

دكتر دادكان در این سفر ضمن حضور در تمرینات تیم فوتبال فولاد مباركه سپاهان از نزدیك با كادر فنی و بازیكنان این تیم دیدار كرد.

وی پس از حضور در تمرینات تیم فوتبال فولاد مباركه سپاهان در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل و هیات مدیره این باشگاه پیرامون برنامه‌های ستاد مسابقات آسیایی باشگاه اصفهانی و برنامه‌های حضور این تیم در رقابت‌های آسیایی به بحث و تبادل نظر پرداخت.

دادكان در جریان بازدید از تمرینات نماینده كشورمان در مسابقات آسیایی در جلسه‌ای كه با حضور بازیكنان تیم برگزار شد خطاب به بازیكنان فولاد مباركه سپاهان گفت: در صورت غلبه تیم شما بر الشباب عربستان كه در شهر ریاض برگزار می‌شود، فدراسیون فوتبال كشور به هر یك از اعضای این تیم 10 میلیون ریال پاداش نقدی هدیه خواهد داد.

وی در ادامه گفت: امروزه شادی‌های جامعه به فوتبال و نتایج آن وابستگی پیدا كرده است و رسالتی كه امروز بر عهده شما است این است كه با كسب نتایج درخور توجه در رقابت‌های آسیایی، شادی و نشاط عمومی را به مردم هدیه دهید و پس از شما نیز تیم ملی نیز در ایام سال نو این شادی را مضاعف كند.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در باشگاه فولاد مباركه سپاهان در رابطه با فوتبال پایه و نتایج تیم‌های فوتبال این باشگاه در رقابت‌های مختلف با تقدیر از نقش مدیر عامل این باشگاه در این زمینه و مدیریت وی در سازماندهی تیم‌های فوتبال سپاهان، اظهار كرد: آقای ساكت عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال هستند و ما با ایشان همكار هم هستیم و مشكلی در ارتباط فدراسیون و باشگاه وجود ندارد. من مطمئن هستم كه مدیریت باشگاه، كادر مربی‌گری و سرپرستی كار را در نهایت انجام می‌دهند و این شما هستید كه باید این تلاش‌ها را پاسخگو باشید؛ طمع شما باید در كسب پیروزی باشد و باید به پیروزی چنگ بزنید تا به آنچه شایستگی دارید برسید.

دادكان در ادامه افزود: سپاهان همیشه تیم بزرگی بوده و این به امروز ختم نمی‌شود، چرا كه این تیم حتی در جام تخت جمشید و در پنج دوره‌ای كه من نزدیك به ده بار در مقابل این تیم قرار گرفتم شخصیت و بزرگی را در این تیم دیدم؛ امروز نیز این تیم باید با بهره‌گیری از حمایت تماشاگران خود به نتیجه شایسته‌ای برسد.

وی تاكید كرد: شاید برخی بخواهند شیطنت كنند، اما برای من موفقیت سپاهان، پاس و هر تیم دیگری باعث خوشحالی و افتخار است و افتخار آفرینی سپاهان در مسابقات آسیایی، افتخار آفرینی برای فوتبال كشور و فوتبال ملی ما خواهد بود.

لازم به ذكر است؛ در این جلسه كه مدیران باشگاه سپاهان، مدیركل تربیت بدنی و رییس هیات فوتبال اصفهان حضور داشتند مدیركل تربیت بدنی استان اصفهان اعلام كرد كه در صورت صعود فولاد مباركه سپاهان از مرحله نخست رقابت‌های آسیایی 150 میلیون ریال پاداش به این تیم اهدا خواهد كرد.

محمدرضا ساكت نیز در این جلسه با تشكر از حضور دادكان در اصفهان و همكاری‌های مجموعه فدراسیون گفت: حمایت‌های آقای دادكان نشان داد سپاهان نیز یك تیم ملی است و این جای خوشحالی و تشكر دارد.