سه شنبه 3 اسفند 1395 - 24 جمادي الاول 1438 - 21 فوريه 2017
دریای خون به تئاترشهر رسید
دریای خون به تئاترشهر رسید
دریای خون به تئاترشهر رسید
در دومین روز از برگزاری سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر یکی از پروژکتورهای تالار چهارسو ترکید که البته خللی در اجرا ایجاد نکرد.
 تفاهمی با تماشاگر تنبل ندارم
تفاهمی با تماشاگر تنبل ندارم
تفاهمی با تماشاگر تنبل ندارم
کارگردان «وقتی خروس غلط می‌خواند» با اشاره به ویژگی‌های این اثر نمایشی درباره پروسه شکل‌گیری این نمایش و انتخاب ایده اجرایی اثر سخن گفت.
پدر، پسر و چند فرزند دیگر
پدر، پسر و چند فرزند دیگر
پدر، پسر و چند فرزند دیگر
نمایش «تحت تأثیر» رسول کاهانی یک تجربه اجرایی است، جایی برای آنکه شاید رئالیسم هم به محملی برای تجربه‌گرایی بدل شود. روش کار حذف عناصر متعدد صحنه حتی نور است.
  بازنمایی شاعرانه زندگی زنان فرودست
بازنمایی شاعرانه زندگی زنان فرودست
بازنمایی شاعرانه زندگی زنان فرودست
نمایش "خروس لاری" زنانی را به نمایش می‌گذارد که هویت مردانه را برمی‌گزینند تا در جهان مردسالار زنده باشند.
 جایی برای پیرمردها نیست
جایی برای پیرمردها نیست
جایی برای پیرمردها نیست
زندگی در تئاتر، داستان یک رویه است. جایی که کسی بهتر از تو می‌آید و تو باید بپذیری پیر شده‌ای، باید بدانی جایی برای پیرمردها نیست.
آهسته با جنگ و صلح
آهسته با جنگ و صلح
آهسته با جنگ و صلح
این روزها نمایش «آهسته با گل سرخ» نوشته اکبر رادی در تماشاخانه ی سنگلج روی صحنه است و باز هم هادی مرزبان کارگردانی نمایش را بر عهده دارد.
 پزشک‌ها گاهی به بهشت نمی‌روند
پزشک‌ها گاهی به بهشت نمی‌روند
پزشک‌ها گاهی به بهشت نمی‌روند
«روز پزشک» ساده پیش می‌رود و تمرکز خود را روی داستان می‌گذارد، جایی که برتری آن را تعیین می‌کند. بازیگران نیز در خدمت داستان پیش می‌روند و سعی نمی‌کنند گردوخاک به پا کنند. داستان به اندازه کافی فرصت برای دیده شدن می‌دهد.
 نابرابری روی صحنه بیداد می‌کند
نابرابری روی صحنه بیداد می‌کند
نابرابری روی صحنه بیداد می‌کند
انتقادات و چالش‌های بین تئاتر محتوایی و مردمی و تئاتر گیشه این روزها زیاد شده است. آیا جامعه نیازمند تئاتر مرفه‌پسند است یا تئاتر مردمی؟!
  فاصله با مرگ یک پنگوئن است
فاصله با مرگ یک پنگوئن است
فاصله با مرگ یک پنگوئن است
پیام دهکردی در "مرگ و پنگوئن" نسبت به کارهای قبلی‌اش تواناتر و هوشمندانه‌تر عمل کرده است. او به بیداری در نگاه و پرداختن به موضوعات قابل لمس و در توجه به ملحوظات متعهدانه تاکید بسیار می‌کند.
نگاهی به نمایش آهواره با بازی نگار جواهریان و الهام کردا
نگاهی به نمایش آهواره با بازی نگار جواهریان و الهام کردا
نگاهی به نمایش آهواره با بازی نگار جواهریان و الهام کردا
نمایش آهواره به کارگردانی احسان گودرزی و با بازی نگار جواهریان و الهام کردا در تماشاخانه پالیز با سالنی پر به اجرا می‌رود!
نمایش و نقد و بررسی «مکان» در خانه هنرمندان
نمایش و نقد و بررسی «مکان» در خانه هنرمندان
نمایش و نقد و بررسی «مکان» در خانه هنرمندان
فیلم «مکان» ساخته سیدمهدی احمدپناه به تهیه‌کنندگی امیرشهاب رضویان یکشنبه هفتم مرداد ماه ساعت 17:00 در خانه هنرمندان ایران نقد و بررسی می‌شود.
 وداع با جهان سینه‌فیلی‌های عاشق پیشه
وداع با جهان سینه‌فیلی‌های عاشق پیشه
وداع با جهان سینه‌فیلی‌های عاشق پیشه
نگاهی به نمایش فلیک که این روزها در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود
  چند تراژدی در یک تراژدی
چند تراژدی در یک تراژدی
چند تراژدی در یک تراژدی
کارگردانی هوشمندانه حمیدرضا نعیمی تراژدی "ریچارد" را به یکی از اجراهای زیبا، دیدنی و به یادماندنی کرده است.
نمایشنامه‌خوانی و بررسی نمایشنامه «خداحافظی نکردی با نجمه، سورچی!» در نشست تئاتر کاغذی
نمایشنامه‌خوانی و بررسی نمایشنامه «خداحافظی نکردی با نجمه، سورچی!» در نشست تئاتر کاغذی
نمایشنامه‌خوانی و بررسی نمایشنامه «خداحافظی نکردی با نجمه، سورچی!» در نشست تئاتر کاغذی
در دوازدهمین نشست تئاتر کاغذی نمایشنامه «خداحافظی نکردی با نجمه، سورچی!» نوشته حمیدرضا آذرنگ به کارگردانی عرفان پورمحمدی نمایشنامه‌خوانی و بررسی می‌شود.
همه عکس‌ها خوب نیستند
همه عکس‌ها خوب نیستند
همه عکس‌ها خوب نیستند
تمام آثار یک هنرمند مشهور خوب نیستند. شاید لازم باشد برخی از آنان را فقط مطالعه کنیم. شاید نیاز باشد کمی بی‌رحمانه آنها را فراموش کنیم. «عکس خانوادگی» بی‌گمان اثر ماندگار استادمحمد فقید نیست.
بررسی تئاتر «شیطونی» در دوازدهمین نشست نقد صحنه
بررسی تئاتر «شیطونی» در دوازدهمین نشست نقد صحنه
بررسی تئاتر «شیطونی» در دوازدهمین نشست نقد صحنه
دوازدهمین نشست نقد صحنه با حضور مهدی کوشکی، میلاد نیک‌آبادی، شهروز دل‌افکار، دریا یاسرى، الهام جدى، حسین برفى‌نژاد و بهزاد صدیقی و با همکاری موسسه افرامانا در سالن ذوالفقاری فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
 نگاهی به نمایش «پرواز به تاریکی»؛ قدرت‌نمایی بدمن‌ها
نگاهی به نمایش «پرواز به تاریکی»؛ قدرت‌نمایی بدمن‌ها
نگاهی به نمایش «پرواز به تاریکی»؛ قدرت‌نمایی بدمن‌ها
در آثار افشین هاشمی گویی بدمن‌ها همه کاره هستند. آدم‌ خوب‌ها منفعل به گوشه‌ای محبوس می‌شوند تا نظاره‌گر اعمال آدم‌ بدها باشند. این انفعال کسالت‌آور است.
  یک درام روانشناختی "جنائی– خانوادگی"
یک درام روانشناختی "جنائی– خانوادگی"
یک درام روانشناختی "جنائی– خانوادگی"
نمایش "اتاق ورونیکا" به نویسندگی آیرا لوین و طراحی و کارگردانی کوروش ولیدی از نظر، بازیگری و کارگردانی اجرایی تئاتری و دیدنی است.
 حذف لباس و گریم از ۲ بخش مسابقه شوک آور بود
حذف لباس و گریم از ۲ بخش مسابقه شوک آور بود
حذف لباس و گریم از ۲ بخش مسابقه شوک آور بود
طراح لباس نمایش «شب دشنه های بلند» دیده نشدن طراحی لباس و گریم در ۲ بخش مسابقه تئاتر ایران (الف) و (ب) جشنواره سی و ششم تئاتر فجر را ناشی از نبود متخصصان این امر در داوری ها دانست
داستان انسان‌های بی‌گناهی که رویاهایشان را به گور بردند
داستان انسان‌های بی‌گناهی که رویاهایشان را به گور بردند
داستان انسان‌های بی‌گناهی که رویاهایشان را به گور بردند
حسین پارسایی گفت: در "الیور توئیست" به دنبال مسائل سیاسی و پیچیده نبودم و به همین خاطر در بطن همه این اتفاقات، به تماشاگر می‌گویم که زیبایی‌ها را ببیند و از بغض و تنگ‌نظری پرهیز کند.
تلفن : 81200000
پست الکترونیک : public@tebyan.com
آدرس : بلوارکشاورز ، خیابان نادری ، نبش حجت دوست ، پلاک 12

ارتباط با ما

روابط عمومی

درباره ما

نقشه سایت

تعدادبازدیدکنندگان
افراد آنلاین