تبیان، دستیار زندگی
همزمان با روز كتاب و كتابخوانی، هفتمین نمایشگاه بین‌المللی كتب كاربردی و دانشگاهی از روز 24 آبان آغاز می‌شود و تا روز 28 آبان ادامه می‌یابد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هغتمین نمایشگاه کتب کاربردی و دانشگاهی

هفتمین نمایشگاه كتب كاربردی و دانشگاهی 24 آبان افتتاح می‌شود.

هغتمین نمایشگاه کتب کاربردی و دانشگاهی

خبرگزاری فارس: همزمان با روز كتاب و كتابخوانی، هفتمین نمایشگاه بین‌المللی كتب كاربردی و دانشگاهی از روز 24 آبان آغاز می‌شود و تا روز 28 آبان ادامه می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از ستاد اطلاع رسانی نمایشگاه، هفتمین نمایشگاه بین‌المللی كتب كاربردی و دانشگاهی با تغییر جابجایی در زمان برگزاری، امسال هم زمان با روز كتاب و كتابخوانی از روز یكشنبه بیست و چهارم آبانماه جاری در محل مركز آفرینش‌های كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان آغاز به كار می‌كند.

در این رخداد فرهنگی كه توسط انجمن فرهنگی ناشران بین‌المللی ایرانیان برگزار و تا پایان روز پنجشنبه بیست و هشتم آبان‌ماه ادامه خواهد یافت، بیش از هفتصد ناشر معتبر بین‌المللی از كشورهای مختلف اروپایی، آسیایی و آمریكایی، جدیدترین كتاب‌های خود را در موضوعات علوم انسانی، هنر، مهندسی، علوم پایه و پزشكی به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسه و عربی به معرض فروش و نمایش می‌گذارند.

توزیع عناوین عرضه شده در نمایشگاه امسال را بیست شركت معتبر پخش و نمایندگی كتب كاربردی و دانشگاهی بر عهده دارند و تلاش شده تا جدیدترین چاپ كتاب‌ها به متقاضیان عرضه شود و از همین رو تمامی كتاب‌ها چاپ سال 2009 و قبل از آن است.

تعدادی از كتاب‌هایی كه قرار است از ژانویه 2010 میلادی از سوی ناشران توزیع شود نیز با تلاش انجمن فرهنگی ناشران در نمایشگاه هفتم عرضه خواهند شد.

همچنین در پایگاه اینترنتی انجمن به نشانی www.anjomannasheran.com علاوه بر درج آخرین اخبار، اطلاعات مربوط به كتاب‌های هفتمین نمایشگاه كتب كاربردی و دانشگاهی موجود است و متقاضیان می توانند در بخش جستجوی این پایگاه، كتاب‌های مورد نیاز خود را بیابند.

از ساعت 9 صبح روز یكشنبه بیست و چهارم آبان‌ماه درهای نمایشگاه به روی علاقه‌مندان باز می شود و تا روز پنجشنبه بیست و هشتم آبان همه روزه از ساعت 9 صبح تا 18 عصر پذیرای عموم علاقه‌مندان خواهد بود.

خبرگزاری فارس

تنظیم:بخش ادبیات تبیان