تبیان، دستیار زندگی
باقری: این بچه سیلی می خواهد دیروز بسیاری از بازیکنان پرسپولیس که حرف های علی انصاریان را خوانده بودند به حمید استیلی دستیار زوبل و دوست نزدیک پروین اعتراض کردند اما استیلی هم با شرمندگی اعلام کرد کاری از دست او ساخته نیست چ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتقاد تندوشدید بزرگان پرسپولیس از انصاریان

باقری: این بچه سیلی می خواهد

دیروز بسیاری از بازیکنان پرسپولیس که حرف های علی انصاریان را خوانده بودند به حمید استیلی دستیار زوبل و دوست نزدیک پروین اعتراض کردند اما استیلی هم با شرمندگی اعلام کرد کاری از دست او ساخته نیست چون پروین کاری به این بازیکن ندارد! جمشیدی، امامی فر، مهدوی و ... که ناراحت بودند می گفتند اگر کریم باقری به ما سیلی بزند سرمان را بالا نمی گیریم اما انصاریان که فقط دو بازی ملی آن هم تدارکاتی انجام داده در آن حد و حدود نیست که در مورد بقیه بچه ها صحبت کند! چرا کسی او را توجیه نمی کند که فقط باید در مورد بازیکنان همتراز خودش (شیث رضایی، علی سلمانی، اردلان آشتیانی و ...) صحبت کند.

جالب اینکه گل محمدی که بازی نکرده بود می گفت: انصاریان عامل شکست است چون در بازی از عقل خود استفاده نمی کند و مدام خودش را به در و دیوار می گوید تا مثلاً بگوید خیلی با تعصب است و با همین کارها مصدوم شد و پرسپولیس جای او گل خورد. کریم باقری مرد آرام و بدون حاشیه پرسپولیس نیز گفت: این بچه دوست دارد یک سیلی بخورد تا بزرگ شود اما به او بگویید من زیر گوشش نمی زنم که بزرگ شود!

رهبری فرد: اگر 10 تا انصاریان هم داشتیم، باز گل می خوردیم!

همین انصاریان عامل باخت ما به ابومسلم و فولاد بود!

همه فکر می کردند بهروز رهبری فرد رابطه خوب و نزدیکی با علی انصاریان دارد اما کاپیتان تیم پرسپولیس دیروز به خاطر حرفهای انصاریان از همه عصبانی تر بود.

او در حرفهایش همه این عصبانیت و ناراحتی را به خوبی نشان داده است.

انصاریان با حرفهایش جبهه متحدی علیه خود در بین بازیکنان تشکیل داد، جبهه ای به سر کردگی کاپیتان تیم پرسپولیس! هر چند که هواداران در هنگام مصاحبه از بهروز می خواستند انصاریان را به خاطر آنها ببخشد اما کاپیتان گوشش بدهکار نبود. حرفهای آتشین رهبری فرد را بخوانید:

آقای بهروز، مصاحبه علی انصاریان خواندید؟

نه، من نخواندم و بعد از باخت اصلاً حال و حوصله خواندن روزنامه را ندارم.

یعنی هیچ کدام از حرفهای انصاریان را نشنیدی؟

چرا، بچه ها برایم تعریف کردند. نمی دانم چه بگویم. او حرفش را زد.

خب، نظرتان چیست. به هر حال شما هم از سن بالاهای تیم هستید و مورد اتهام همبازی خود!

به نظر من که خیلی پراشتباه صحبت کرده ولی شما حتماً بنویسید در بازی با فولاد و ابومسلم، تیم به همین جوانهایی مثل انصاریان باخت.

در مورد بی تعصب بودن بازیکنان به اعتقاد انصاریان چی؟

من واقعاً نمی دانم چرا علی این حرفها را زده و دست به این کارها می زند. در حالی که همه بازیکنان پرسپولیس را دوست دارند و به خاطر هواداران بازی می کنند.

حالا چه جواب می خواهید به این همبازی خود بدهید؟

یک پس کسوت به ما تعصب یاد می دهد . ما فقط باید در روزهای سخت پشت هم باشیم وگرنه ما روز بعد از بازی با تیمهای ابومسلم و فولاد هم می توانستیم مصاحبه کنیم و باخت را به گردن انصاریان بیاندازیم. مگر پرسپولیس در آن دو بازی به همین آقا نباخت ولی هیچ کس حرفی نزد و فقط حمایت کردیم.

انصاریان بعد از بازی با تیم فولاد از همه عذرخواهی کرد و حالا هم می خواهد که شماها از هواداران معذرت بخواهید.

اگر علی فکر می کند ما از عذرخواهی به هواداران می ترسیم، همینجا اعلام می کنیم شرمنده هواداران هستیم و الان هم اگر ناراحت هستیم، فقط به خاطر هواداران است، نه به خاطر باخت به استقلال! من هنوز مانده ام چرا این آقا این حرفها را به زبان آورده؟!

فکر می کنیداگر علی انصاریان تا پایان دیدار سرخابی بازی می کرد، باز هم گل می خوردید؟

انصاریان که هیچ! اگر 10 تا انصاریان هم بود باز ما می باختیم چرا که توپها غیرقابل مهار بود.

حرف آخر...

ما سعی می کنیم در بازی با ملوان را پیروز شویم تا هواداران خاطره شکست مقابل استقلال را از یاد ببرند. هر چند که برای هوادران سخت است.

حمید استیلی: حرفهای انصاریان درست نیست!

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در واكنش به اظهارنظرهای اخیر انصاریان گفت: با توجه به شرایط روحی تیم بیان چنین ابراز نظرهایی صحیح نیست.

حمید استیلی گفت: وضعیت روحی پرسپولیس پس از باخت برابر استقلال چندان مساعد نیست و در حال تلاش هستیم تا بازیكنان بازی روز جمعه را از یاد ببرند و به دیدار مقابل ملوان فكر كنند.

وی در مورد اظهارات انصاریان افزود: البته انصاریان بازیكن متعصبی است كه خیلی زود احساساتی می‌شود ولی نباید چنین صحبتهایی را انجام دهد.

استیلی در ادامه در اظهارنظری جالب گفت: البته با وجود زحمت‌هایی كه بازیكنان كشیدند انتظار این بود كه بازی متعصبانه و با غیرت‌تری را انجام دهند اما در شش دقیقه پایانی بازیكنان، بازی را تمام شده فرض كردند و عقب نشستند.

وی افزود: در چنین بازی مهمی از نفرات انتظار بیشتری وجود دارد ولی بازیكنان ما از وظایف خود غافل شدند و باعث شد تا استقلالیها به خوبی توپسازی كنند و بازی را ببرند.

حمید استیلی در ادامه به بررسی شرایط پرسپولیس در این فصل پرداخت و گفت:‌در این فصل تیم دیر تشكیل شد و زمان محدودی برای آمادگی جهت حضور در لیگ در اختیار ما بود كه باعث شد در ابتدای فصل نتیجه چندان مناسبی نگیریم.

وی افزود: در ادامه لیگ با همكاری بین سوبل، كماسی و قلیچ شرایط بازیكنان بهبود یافت و پرسپولیس توانست موفق تر از گذشته عمل كند.

مربی تیم پرسپولیس كه فصل گذشته به عنوان بازیكن زیر نظر بگوویچ فعالیت می‌كرد در ادامه با مقایسه نوع تمرین دهی آن مربی با سوبل گفت: هر مربی نظرات خاص خود را دارد اما در مجموع تمرینات سوبل در این فصل جواب داده و تاثیر آن نیز در نتایج پرسپولیس مشخص است.

استیلی تصریح كرد: سوبل مربی با دانشی است و بازیكنان نیز از نحوه تمرین دهی وی راضی هستند. با مقایسه نتایج پرسپولیس در دو فصل اخیر نیز می‌توان این رشد را به خوبی احساس كرد.

پژمان جمشیدی: تفاوت سبك بازی دلیل كم كاری نیست

هافبك تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: تفاوت سبك بازی بازیكنان دلیلی برای كم كار بودن آنها نیست.

پژمان جمشیدی درباره اظهارات علی انصاریان در مورد كم كاری سایر نفرات به ویژه در دیدار برابر استقلال، تصریح كرد: بازیكنان پرسپولیس در بازی روز جمعه تمامی تلاش خود را كردند و نفری نبود كه بخواهد بی‌تعصب بازی كند.

جمشیدی افزود: تفاوت بین بازیكنان در تعصب نیست بلكه در سبك بازی است چرا كه بعضی بازیكنان سبك خشنی دارند و با خشونت بازی می‌كنند و بعضی نیز بازی آرامتری دارند.

هافبك پرسپولیس خاطر نشان كرد: در این بازی نهمین تجربه داربی را در حالی پشت سر گذاشتم كه در هشت داربی گذشته، جزو بهترین نفرات بودم و همواره تمام تلاش خود را انجام داده‌ام.

جمشیدی خاطر نشان كرد: البته انصاریان از فرد خاصی نام نبرده و باید دید منظور وی با چه كسی بوده است اما نظر شخصی من این است كه تمامی بازیكنان تلاش خود را در بازی روز جمعه انجام دادند.

وی كه از سوی علی پروین برای بازی ضعیف برابر استقلال مورد غضب قرار گرفته است، افزود: در این باخت تمامی بازیكنان مقصر هستند و كسی نباید از زیر بار مسؤولیت شانه خالی كند و تمام بازیكنان باید اشتباهات خود را قبول كنند.

جمشیدی تصریح كرد: در هر صورت فوتبال همین است و همراه پیروزی، شكست را نیز دربردارد و بازیكنان پرسپولیس نیز تجربه كافی را برای برخورد با این روزها دارند.

هافبك پرسپولیس خاطر نشان كرد: نباید فراموش كرد كه در بازی جمعه پس از به ثمر رساندن گل دوم می‌توانستیم در آن شش دقیقه پایانی دست به ضد فوتبال بزنیم و نتیجه را حفظ كنیم اما با ارائه یك بازی جوانمردانه اجازه دادیم تا تماشاگران شاهد یك فوتبال خوب باشند.

جمشیدی همچنین در ادامه گفت و گو با ایسنا در مورد شرایط پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر گفت: از نظر نتیجه‌گیری نسبت به فصل گذشته بهتر عمل كرده‌ایم.

وی افزود: بگوویچ سبك تمرین خاص خود را داشت و سوبل نیز سبك خود را دارد كه به عنوان بازیكن نمی‌توانم نظری در این رابطه بدهم اما در هر صورت پرسپولیس در این فصل بهتر نتیجه گرفته است.

محمدرضا مهدوی: بازیكنان پخته‌تر صحبت كنند

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران معقتد است حرفهای تند علی انصاریان به علت ناراحتی ناشی از مصدومیت پایش بوده است.

محمدرضا مهدوی گفت: به خوبی انصاریان را می‌شناسم و معتقدم اخلاق انصاریان چنین نیست كه بخواهد این حرفها را به زبان بیاورد.

وی افزود: مصدومیت انصاریان بسیار جدی است و رباط داخلی پایش كش آمده و فكر می‌كنم این موضوع باعث عصبانیت وی شده و در هنگام عصبانیت این حرفها را به زبان آورده است.

مهدوی تصریح كرد: به هر حال معتقدم نفرات باید در گفت‌وگوهای خود پخته‌تر عمل كنند و باشگاهها نیز در این زمینه توصیه‌های لازم را به ما كرده داده است.

مدافع پرسپولیس در ادامه خاطرنشان كرد: در هر صورت باید باخت برابر استقلال را فراموش كنیم چراكه هنوز در كورس قهرمانی هستیم به هر بازی نیز باید در همان روز بازی فكر كرد و مباحث بعد از آن موضوعی است كه در دنیای حرفه‌ای جایی ندارد.

وی افزود: البته برخورد رسانه‌ها و جامعه‌ پس از این باخت طبیعی است اما بازیكنان پرسپولیس پخته و با تجربه هستند و تجربه چنین روزهای دشواری را داشته‌اند.

مهدوی تاكید كرد: در حال حاضر تنها به پیروزی مقابل ملوان فكر می‌كنیم.

امامی‌فر نیز در مورد اظهارات انصاریان كه بازیكنان تیم را به بی‌تعصبی متهم ساخته است، گفت: درمورد این اظهارات باید از انصاریان سوال كرد كه چرا آن را بیان كرده است اما تصور می‌كنم كه تمامی بازیكنان تلاش خود را انجام دادند و تمامی مردم نیز این تلاش را دیدند.

وی افزود: فكر نمی‌كنم بازیكنی بی‌تعصب بازی كرده باشد و این موضوع نظرشخصی انصاریان است و نظر من نیز با وی متفاوت است.

جواد كاظمیان: شرمنده هواداران شدیم

جواد كاظمیان گفت: امیدوارم هواداران پرسپولیس ما را ببخشند.

هافبك تیم فوتبال پرسپولیس اظهار كرد: صحبت كردن در مورد داربی روز جمعه دردی را دوا نمی‌كند. چراكه مردم همه چیز را دیدند و ما علیرغم تلاش خود شرمنده هواداران شدیم.

وی افزود: امیدوارم طرفداران ما را ببخشند و در تلاش هستیم تا در بازی با ملوان خاطره بازی استقلال را پاك كنیم.

كاظمیان كه در دوران حضور در پرسپولیس زیر نظر بگوویچ و سوبل كار كرده است در مقایسه توانایی‌های فنی این دو مربی گفت: هر مربی افكار و اندیشه‌های خود را دارد كه طبق همان برنامه‌ها تمرینی را انجام می‌دهد.

وی خاطرنشان كرد: برایم به عنوان یك بازیكن تفاوت ندارد كه سرمربی چه كسی است و تنها تابع برنامه‌های تمرینی وی هستم و سعی می‌كنم تا انتظارات سرمربی را برآورده سازم.

كاظمیان در پایان تصریح كرد: با این حال پرسپولیس در این فصل از لیگ گذشته بهتر نتیجه گرفته است.

كاظمیان در ادامه درباره‌ی اظهارات علی انصاریان در مورد بازیكنان پرسپولیس گفت: نظری در رابطه با این گونه اظهارات ندارم چراكه باعث می‌شود تا حاشیه در پرسپولیس افزایش یابد.