تبیان، دستیار زندگی
مردی که پس از کار به خانه‏اش آمده بود از دیدن خانه‏ی خالی شوکه شد. این مرد که پس از 5 ساعت به خانه‏اش برگشت، متوجه‏ی نبودن اسباب منزل شد و به گمان اینکه دزد به خانه‏اش آمده فوری با پلیس تماس گرفت. پلیس هم پس از جست‏وجوهای زیاد متوجه شد که یک شرکت باربری و
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اشتباه در اسباب‏کشی
اسباب‏کشی

مردی که پس از کار به خانه‏اش آمده بود از دیدن خانه‏ی خالی شوکه شد. این مرد که پس از 5 ساعت به خانه‏اش برگشت، متوجه‏ی نبودن اسباب منزل شد و به گمان اینکه دزد به خانه‏اش آمده فوری با پلیس تماس گرفت. پلیس هم پس از جست‏وجوهای زیاد متوجه شد که یک شرکت باربری و حمل اسباب منزل اشتباهی به خانه‏ی این مرد آمده و تمام وسایل  او را به منزل دیگری برده است. این مرد حالا قصد دارد از این شرکت شکایت کند.

مرد پرنده
مرد پرنده

مردم یک روستا در رومانی می‏گویند مردی را دیده‏اند که در حال پرواز در آسمان این منطقه بوده است! مقام‏های محلی و مردم روستای «جیمینی» می‏گویند این مرد را که لباس آبی‏رنگ روشنی پوشیده بود و شبیه فیلم‏های کارتونی پرواز می‏کرد چندین بار دیده‏اند. پلیس منطقه هم پس از بررسی‏های زیاد حرف‏های مردم را قبول کرده، می‏گوید: «تمام آنها نشانی‏های مرد پرنده را درست گفته‏اند.» مردم روستا که از این ماجرا بسیار تعجب کرده‏اند، می‏گویند: «این مرد در فاصله‏ی 1 کیلومتری از زمین بدون هیچ گونه وسیله و یا صدایی در حال گشت‏زنی بوده است.»

ورزش زیر آب

به تازگی در کشور چین‏ ورزش‏های زیرآبی هم اجرا شد. می‏پرسید چطور؟ بله، غیر از غواصی که انسان می‏تواند به پایین‏تر نقطه‏ی دریاها برود، دوچرخه‏سواری و حتی فوتبال هم از جمله ورزش‏هایی بوده‏اند که چند وقت پیش در این کشور در زیر آب برگزار شد. البته تنها کسانی می‏توانند این ورزش‏ها را انجام دهند که با غواصی آشنا باشند.

دوقلوهای یک ساله
دوقلو

شاید برای‏تان عجیب باشد اگر بگوییم دو نوزاد دوقلو به فاصله‏ی یک سال از هم دیگر به دنیا آمدند! بله، در آخرین ساعت سال نو مسیحی یکی از این دو قلوها به دنیا آمد و بعد از تحویل سال نو برادر دیگر دیگر او نیز متولد شد. این دو برادر فقط چند ساعت با هم اختلاف تولد دارند، اما در تاریخ تولدشان حدود یک سال تفاوت سنی وجود دارد که بسیار جالب است.

پوپک

تنظیم کودک و نوجوان

*****************

مطالب مرتبط

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.