تبیان، دستیار زندگی
معاون امور فرهنگی وزیر ارشاد گفت: فضا و برنامه‌های فرهنگی متعلق به گروه‌ خاصی نیست و همة اقشار جامعه باید در برگزاری هفته كتاب مشاركت كنند. دكتر محسن پرویز افزود:فعالیت‌های فرهنگی از نظر ما فعالیت‌ عام است و باید به گونه‌ای طراحی و برنامه‌ریزی شوند كه همه
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همه در برگزاري هفته كتاب مشاركت داشته ‌باشند
پرویز

معاون امور فرهنگي وزير ارشاد گفت: فضا و برنامه‌هاي فرهنگي متعلق به گروه‌ خاصي نيست و همة اقشار جامعه بايد در برگزاري هفته كتاب مشاركت كنند. دكتر محسن پرويز افزود:فعاليت‌هاي فرهنگي از نظر ما فعاليت‌ عام است و بايد به گونه‌اي طراحي و برنامه‌ريزي شوند كه همه بتوانند در اين برنامه‌ها نقش ايفا كنند.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از ستاد اطلاع‌رساني هفدهمين دوره هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران،معاون امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، در بخش ديگري از سخنان خود با قدرداني از حضور گسترده نهادها و مشاركت اعضا در تدوين برنامه‌هاي متنوع هفته كتاب گفت: اميدواريم اين برنامه‌ها و فعاليت‌ها سال‌هاي آتي نيز تداوم داشته باشد و شاهد حضور نهادها و سازمان‌هاي بيشتري در برپايي جشن‌هاي فرهنگي كشور باشيم.

معاون امور فرهنگي در پايان اضافه كرد: حضور بيش از 40 نهاد و سازمان دولتي و غيردولتي در برنامه‌هاي هفدهمين دوره هفته كتاب جمهوري اسلامي نشان از اولويت  فرهنگ كتابخواني و احساس نياز  بخش‌هاي مختلف جامعه به گسترش كتاب و كتابخواني است.

هفدهمين دوره هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران از 23 تا 30 آبان ماه در سراسر كشور برگزار خواهد شد.