تبیان، دستیار زندگی
موزیک جدید ورزشی که توسط کاربران گرامی برایمان ارسال شده است را اینجا دانلود کنید ..........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

موزیک جدید ورزشی (کاربران)

موزیک ورزشی

وقتی هفته گذشته مطلبی با عنوان ورزشی ها بخوانند را برایتان بر روی سایت قرار دادیم و از شما دوستان خواستیم تا ضعف ها ، انتقادات ، مشکلات و پیشنهادات خود را در مورد بخش ورزشی بیان کنید اصلا انتظار این همه لطف بی پاسخ شما را نداشتیم.

به گزارش گروه ورزشی تبیان، از هفته گذشته قرار شد تا کاربران گرامی تصاویر اختصاصی ، موزیک ، کاریکاتور ، کلیپ های ورزشی را برایمان به نشانی بخش ورزشی برایمان ارسال کنند تا بچه های ورزشی با بررسی و نظارت، آنها را با نام و نشانی شما مخاطب گرامی روی سایت قرار دهیم.

حقیقت اصلا انتظار نداشتیم تا به این زودی مطالب هایتان برایمان ارسال شود اما وقتی سری به مطالب ارسال شده زدیم حس مسئولیت و تلاش شما دوستان عزیز ورزشی های  تبیان را به تعجب وا داشت.

از محمد علی شمسی کاربر خوب و دوست داشتنی به خاطر ارسال کلیپ ورزشی تشکر می کنیم اما به دلیل کم بودن زمان کلیپ  قادر به استفاده کردن از آن در داخل سایت نخواهیم بود.

نشانی اینترنتی بخش ورزشی تبیان

اما موزیک های ورزشی زیبایی توسط کاربران برایمان ارسال شده است که تصمیم گرفتیم تا روزهای پنجشنبه کلیپی منتخب را از شما کاربران گرامی بر روی سایت قرار دهیم.

علیرضا آرمید از تهران موزیکی زیبا را برایمان فرستاده است که می توانید آن را در زیر دانلود کنید.

همچنین بخش ورزشی تبیان نیز موزیک زیبای دیگری برای شما کاربران دوست داشتنی تهیه کرده است که هیجان انگیز است.

در ضمن در صورت استمرار در ارسال کلیپ ورزشی ، کاریکاتور ، عکس های ورزشی اختصاصی و موزیک ورزشی جوایز نفیسی از سوی تبیانی ها در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

برای ارتباط با بخش ورزشی می توانید به نشانی بخش وررزشی که در تصویر دوم قابل مشاهده می باشد ایمیل بزنید. منتظر ایمیل های شما دوستان هستیم.

موزیک ارسال شده از علیرضا آرمید                                 Download

موزیک بخش ورزشی تبیان                                              Download

تبیان - رضا سیگاری