تبیان، دستیار زندگی
مرکز درمانی موسسه خیریه محک روز سه شنبه پذیرای دو مهمان ویژه بود که حضورشان با استقبال بسیار گرم بیماران و کارکنان این مرکز توام شد ...........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازیکنان استقلال و تمرین انسانیت

آبی ها در کنار سرطانی ها

برهانی و روانخواه در موسسه خیریه محک

مرکز درمانی موسسه خیریه محک ( بیمارستان مربوط به کودکان سرطانی) روز سه شنبه پذیرای دو مهمان ویژه بودند که حضورشان با استقبال بسیار گرم بیماران و کارکنان این مرکز توام شد.

آبی ها در کنار سرطانی ها بازیکنان استقلال و تمرین انسانیت

آرش برهانی و امید رضا روانخواه همراه با حجت الاسلام مالک (مسئول فرهنگی باشگاه استقلال) صبح روز گذشته با حضور در مرکز فوق دیداری صمیمانه با کودکان بستری در این مرکز داشتند و بدون کوچکترین تشریفاتی کنارشان نشستند و با برخی از آنها گفت و گو کردند تا نشان دهند در اوج رقابت های لیگ حرفه ای هم می توان مجالی را برای تمرین انسانیت فراهم کرد و دل کودکان معصوم و دوست داشتنی را بدست آورد.

روانخواه و برهانی آبی ها در موسسه خیریه محک

نکته قابل تامل اینکه یکی از مسئولان مرکز فوق هنگامی که استقلالی ها در حال بازدید از این کودکان بودند با ابراز رضایت از چنین حرکتی به حاضرین می گفت: ما برخی اوقات برای اینکه ورزشکاران را به مرکز محک دعوت کنیم باید مدت ها نامه نگاری کنیم اما آبی ها با کمترین مشکل نزد کودکان سرطانی آمدند و با آنها گرم می گیرند که این عمل جای تقدیر دارد.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری