تبیان، دستیار زندگی
مصطفی كارخانه گفت: با یك پیروزی دلچسب در بازی برگشت، قهرمانی صنام را در ارومیه جشن می‌گیریم. سرمربی تیم والیبال صنام پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش در مرحله‌ی رفت فینال لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی را با پگاه انجام دادیم. باز...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

صنام بازی رفت فینال را برد

مصطفی كارخانه گفت: با یك پیروزی دلچسب در بازی برگشت، قهرمانی صنام را در ارومیه جشن می‌گیریم.

سرمربی تیم والیبال صنام پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش در مرحله‌ی رفت فینال لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی را با پگاه انجام دادیم. بازیكنان ما از انگیزه‌ی بالایی برخوردار بودند، ضمن این كه من به خوبی با تاكتیك‌های پگاه ارومیه و مربی این تیم آشنایی كامل داشتم.

وی افزود: اگرچه هنوز برای قهرمانی باید تلاش كنیم اما با این پیروزی دیگر فكر نمی‌كنم كه كار چندان دشواری را در پیش داشته باشیم.

كارخانه با اشاره به بازی رفت برابر پگاه ارومیه، تصریح كرد: اگر پگاه ارومیه نتوانست چندان قوی ظاهر شود، به خاطر قوی بودن تیم ما بود. ما در این بازی تمامی راه‌های نفوذی پگاه را بسته بودیم ضمن این كه برای من مثل روز روشن بود كه پاسور این تیم یعنی امیر حسینی قصد دارد به چه صورتی بازی را اداره كند.

وی افزود: امیر حسینی 5 سال بازیكن من بوده است و به خوبی با تمام خصوصیات تكنیكی و تاكتیكی او آشنا هستم. كوواچ نیز كه یكی از مهره‌های كلیدی پگاه بود در این بازی آنقدر در تنگنا قرار گرفته بود كه مربی این تیم وی را بیرون كشید و ترجیح داد فرد دیگری را به زمین بفرستد.

سرمربی تیم والیبال صنام در خصوص داوری این بازی نیز گفت: صدری از داوران خوب كشور است اما به دلیل حساسیت این بازی فكر می‌كنم تنها در یك مورد اشتباه كرد كه آن نیز كاملا طبیعی بود.

كارخانه در پایان اظهار داشت: در این بازی همه بازیكنان من ستاره بودند اما باید اعتراف كنم كه محمد تركاشوند یك استثنا بود. داشتن چنین بازیكنی آرزوی هر تیم و مربی است كه من به داشتن او افتخار می كنم.