تبیان، دستیار زندگی
كاپیتان تیم فوتبال استقلال: امیدوارم دربی بدون حاشیه‌ای باشد شرایط جدول بر حساسیت بازی افزوده است كاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران ابراز امیدواری كرد دیدار روز جمعه برابر پرسپولیس بدون حاشیه و جوانمردانه باشد. محمود فكری تصر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استقلالی ها از بازی جمعه می گویند

كاپیتان تیم فوتبال استقلال:

امیدوارم دربی بدون حاشیه‌ای باشد

شرایط جدول بر حساسیت بازی افزوده است

كاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران ابراز امیدواری كرد دیدار روز جمعه برابر پرسپولیس بدون حاشیه و جوانمردانه باشد.

محمود فكری تصریح كرد: بازی پرسپولیس و استقلال همواره حساسیت‌های خاص خود را داشته است اما این بار شرایط جدول نیز بر این حساسیت افزوده است.

وی خاطر نشان كرد: برنده این دیدار به عنوان یكی از شانس‌های مسلم قهرمانی مطرح می‌شود و به همین دلیل تمامی بازیكنان استقلال همدل شده‌اند تا هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورند.

فكری در ادامه اظهار كرد: البته امیدوارم حساسیت‌های موجود باعث ضربه خوردن به بازی نشود و استقلال و پرسپولیس یك بازی جوانمردانه و تماشاگرپسند را ارایه دهند.

كاپیتان تیم استقلال تهران تاكید كرد: تماشاگران دو تیم نیز می‌توانند با تشویق تیم مورد علاقه خود و خودداری از توهین به حریف باعث از بین رفتن حاشیه‌ها شوند.

وی در پایان با ابراز رضایت از آمادگی بازیكنان استقلال خاطر نشان كرد: برد برابر پاس انگیزه‌های روحی ما را افزایش داده و در برابر پرسپولیس نیز به جز پیروزی به هیچ چیز دیگری فكر نمی‌كنیم.

حمید بابازاده:

طالب‌لو و توپالویچ آماده‌اند

موقعیت‌های گلزنی پرسپولیس اندك است

مربی دروازه‌بان‌های استقلال تهران از وضعیت آمادگی دروازه‌بان‌های این تیم پیش از رویارویی با پرسپولیس ابراز رضایت كرد.

حمید بابازاده اظهار كرد: دروازه‌بان‌های استقلال در هفته‌ی جاری تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و از آمادگی بالایی برخوردارند.

وی تصریح كرد: وحید طالب‌لو در بازی‌های گذشته عملكرد بسیار مطلوبی داشته است و از طرفی توپالویچ نیز به طور كامل آماده است و در شرایط مسابقه به سر می‌برد.

بابازاده خاطر نشان كرد: با توجه به تمرینات این هفته و آمادگی دو دروازه‌بان استقلال در جلسه روز پنجشنبه دروازه‌بان اصلی بازی دربی را انتخاب می‌كنیم.

مربی دروازه‌بان‌های استقلال در ادامه تاكید كرد: بازی‌های پرسپولیس را مورد بررسی قرار دادیم و نتیجه گرفتیم كه این تیم در هر بازی بیش از دو یا سه موقعیت خطرناك ایجاد نكرده است و بیشتر بر روی ضربات شروع مجدد به گل رسیده است.

بابازاده افزود: با توجه به همین موضوع، تمرینات ویژه‌ای را برای دروازه‌بانان در نظر گرفتیم و تدابیر لازم را برای دفع معدود حملات پرسپولیس اندیشیده‌ایم.

وی در پایان با اشاره به روحیه‌ی بالای بازیكنان استقلال پس از پیروزی برابر پاس گفت: بازیكنان استقلال با روحیه و توانایی جسمانی بسیار خوبی در دیدار روز جمعه حضور می‌یابد.

منصوریان:

جواب ادعاهای پرسپولیسی‌ها را در زمین بازی می‌دهیم

برنده داربی شانس اصلی قهرمانی خواهد بود

هافبك تیم فوتبال استقلال تهران گفت: جواب ادعاهای بازیكنان پرسپولیس را در زمین مسابقه می‌دهیم.

علیرضا منصوریان درباره‌ی دیدار روز جمعه استقلال و پرسپولیس اظهار كرد: در این مدت مسوولین و بازیكنان پرسپولیس در مطبوعات راجع به بردشان در بازی جمعه بسیار صحبت كرده‌اند اما بازیكنان استقلال حرف‌های خود را در روز مسابقه خواهند زد.

وی افزود: برای كاهش حاشیه‌ها از هواداران و بازیكنان خواسته‌ایم كه تا پیش از بازی به هیچ عنوان رجز خوانی نكنند و به طور یقین قدرت خود را در روز بازی ثابت می‌كنیم.

منصوریان در ادامه اذعان كرد: استقلال روز جمعه كار آسانی نخواهد داشت چرا كه برنده این بازی شانس اصلی قهرمانی خواهد بود.

هافبك استقلال تهران تاكید كرد: هر دو تیم برای برد به میدان می‌آیند ولی پس از پیروزی برابر پاس روحیه‌ی بازیكنان استقلال بسیار افزایش یافته است و این توان روحی بالا شانس استقلال را برای برتری افزایش داده است.

منصوریان افزود: از نظر آمادگی جسمانی نیز بازیكنان در شرایط مساعدی قرار دارند و به خصوص تمرینات استقلال در هفته‌ی جاری بسیار با طراوت و شاداب بود و امیدواری زیادی در بین بازیكنان وجود دارد تا با شكست دادن پرسپولیس، دل هواداران را شاد كنیم.

دروازه‌بان استقلال:

دربی از نظر فنی قابل بحث نیست

دروازه‌بان استقلال تهران معتقد است برنده دربی روز جمعه تیمی است كه از معدود حملات خود بهترین استفاده را ببرد.

وحید طالب‌لو  تصریح كرد: به دلیل حساسیت‌های بالا، دربی روز جمعه چندان از نظر فنی و فوتبالی قابل بحث نیست.

وی افزود: استرس زیاد بازی باعث می‌شود كه دو تیم با احتیاط كار كنند و مسلما فرصت‌های زیادی برای گلزنی ایجاد نمی‌شود و به همین دلیل برنده دیدار استقلال و پرسپولیس تیمی است كه بتواند از معدود موقعیت‌های خود بهترین استفاده را انجام دهد.

طالب‌لو ابراز امیدواری كرد كه تیم برنده میدان، استقلال باشد.

دروازه‌بان استقلال تهران در ادامه تصریح كرد: پس از بازی با پاس شرایط بازیكنان از نظر روحی و روانی بسیار افزایش یافته و به همین دلیل با آمادگی بالا در دربی جمعه حضور پیدا می‌كنیم.

طالب لو خاطر نشان كرد: شرایط جدول رده‌بندی لیگ به گونه‌ای است كه تیم برنده روز جمعه در كورس قهرمانی باقی خواهد ماند كه این موضوع شرایط حساسی را بر بازی حاكم ساخته است.

وی تاكید كرد: بازیكنان استقلال توانایی پیروزی برابر پرسپولیس را دارند و می‌توانند با برتری در این دیدار بار دیگر به عنوان مدعی جدی قهرمانی در لیگ برتر مطرح شوند.

پزشك تیم استقلال:

به جز امیرآبادی تمام بازیكنان به داربی پایتخت می‌رسند

پزشك تیم استقلال با اشاره به مصدومیت امیرآبادی گفت: این بازیكن به بازی روز جمعه نمی‌رسد.

امین نوروزی  اظهار كرد: مهدی امیرآبادی كه چند هفته قبل عمل جراحی روی پای خود انجام داده و نمی‌تواند در داربی بزرگ پایتخت حضور یابد.

وی اضافه كرد: به غیر از این بازیكن، هیچ كدام از دیگر نفرات تیم دچار مصدومیت خاصی نیستند و می‌توانند در صورت صلاحدید مربیان تیم در بازی روز جمعه به میدان بروند.