تبیان، دستیار زندگی
علی پروین: پیروزی چاره‌ای جز بردن ندارد مشكل جواد كاظمیان حل شده است در مورد استفاده از گل محمدی تردید وجود دارد مدیر فنی تیم فوتبال پیروزی در آستانه داربی بزرگ پایتخت گفت: تیم پیروزی چاره‌ای جز برد ندارد. علی پروین اظهار كر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پرسپولیسی هااز بازی جمعه می گویند

علی پروین:

پیروزی چاره‌ای جز بردن ندارد

مشكل جواد كاظمیان حل شده است

در مورد استفاده از گل محمدی تردید وجود دارد

مدیر فنی تیم فوتبال پیروزی در آستانه داربی بزرگ پایتخت گفت: تیم پیروزی چاره‌ای جز برد ندارد.

علی پروین اظهار كرد: بازی روز جمعه مثل تمام مسابقات دیگر 3 امتیاز دارد، ولی حساسیت بالای این بازی از زمان‌های گذشته به این مسابقه حاكم بوده و دلیل حساسیت آن به خاطر تماشاگران است.

وی اضافه كرد: همه بازیكنان تیم با انگیزه بالا تمرین كرده‌اند، سوبل نیز شرایط را به خوبی درك كرده و با تمام تمركز برنامه‌های مورد نظر خود را اجرا می‌كند و من فكر می‌كنم شرایط بازیكنان تیم پیروزی به مراتب بهتر از حریف دیرینه خود باشد.

مدیر فنی تیم پیروزی افزود: در این مسابقه چاره‌ای جز برد نداریم، با توجه به این كه تیم ما قصد دارد قهرمان لیگ برتر شود به همین دلیل بازیكنان تیم فقط به قصد برد و گرفتن امتیاز كامل به زمین مسابقه می‌روند.

پروین با اشاره به حضور گل محمدی در بازی روز جمعه، گفت: یحیی گل محمدی در بازی قبل در مقابل شموشك از ناحیه‌ی كشاله ران دچار مصدومیت شده است و در این مدت نیز زیر نظر پزشك تیم تمرینات سبكی را انجام داده، ولی در مورد حضور او در مسابقه جمعه، تردید وجود دارد، ولی با این حال جایگزین‌های خوبی برای این بازیكن وجود دارد كه در صورت آماده نشدن وی، می‌توان از آنها استفاده كرد.

مدیر فنی تیم پیروزی در مورد مشكل مالی كاظمیان، اظهار كرد: با تلاش مسوولان تیم، مشكلات مالی این بازیكن ملی‌پوش كه در روند نتیجه‌گیری تیم خیلی موثر بوده است، حل شده و به زودی مبلغ قرارداد این بازیكن پرداخت خواهد شد.

وی در مورد حضور حامد كاویانپور در بازی روز جمعه، خاطر نشان كرد: قطعا این بازیكن تا دو بازی آینده نیز نمی‌تواند تیم را همراهی كند، زیرا باید مدت زمان قانونی طی شود و بعد از آن در صورت صلاحدید مربیان این بازیكن می‌تواند در تركیب تیم قرار بگیرد.

محمدرضا مهدوی:

تیم استقلال در دفاع مشكل دارد

با فرصت طلبی مهاجمان به راحتی پیروز می‌شویم

در آستانه‌ی داربی حساس استقلال و پرسپولیس، محمدرضا مهدوی بازیكنی كه این دیدار را در پیراهن هر دو تیم تجربه كرده است گفت: استقلال در دفاع مشكل دارد.

محمدرضا مهدوی اظهار كرد: بازیكنان بزرگی در خط دفاعی استقلال حضور دارند اما دچار ناهماهنگی هستند و همین مساله به پیروزی تیم‌های حریف در صورت استفاده از موقعیت‌ها كمك می‌كند.

وی افزود: با توجه به این كه به خاطر سه كارته بودن از بازی مقابل برق محروم بودم در تعطیلات بسیار عالی تمرین كرده و به اوج آمادگی رسیدم، در این هفته نیز با انگیزه‌ی بیشتری تمرینات را ادامه می‌دهم.

مهدوی ادامه داد: دیدار با استقلال همیشه حساس بوده و سعی می‌كنم بهتر ظاهر شده و با نظر كادر فنی در این دیدار حساس به میدان بروم.

بازیكن خط دفاعی پرسپولیس با تاكید بر این كه استقلال در این فصل خوب ظاهر شده است ابراز داشت: با اینكه تیم استقلال بسیاری از بازیكنان خوب خود را از دست داده اما همچنان توانسته خود را در بالای جدول حفظ كند و تركیبی از بازیكنان جوان و تجربه را به میدان بفرستد كه خوب هم نتیجه گرفته‌اند.

مهدوی با بیان اینكه در داربی‌های چند سال اخیر از حساسیت‌های كاذب آن كاسته شده است یادآور شد: در سال‌های اخیر تیم‌ها تنها به فكر بازی هستند و از حواشی این دیدار دوری می‌كنند و با ادامه‌ی این روند یك بازی جوانمردانه و تماشاگرپسند را شاهد خواهیم بود.

وی نقطه قوت تیم استقلال را خط میانی و حضور غلامرضا عنایتی دانست و ادامه داد: نقاط قوت استقلال را به طور كامل می‌شناسیم، بر خلاف تصور برخی افراد كه خط دفاعی پرسپولیس رادر ابتدای فصل پیر می‌دانستند با گذشت چند هفته از لیگ برتر مشخص شد كه این افراد به اشتباه قضاوت می‌كردند و پوچی این انتقادات نیز ثابت شد. همانگونه كه انتقادهای فراوانی به مهاجمان پرسپولیس از جمله اولادی، انتظاری و جباری و دیگر بازیكنان خط حمله گرفته می‌شود. امیدوارم كه در مقابل خط دفاعی ناهماهنگ استقلال این مهاجمان فرصت طلبی خود را به نمایش بگذارند.

مهدوی تصریح كرد: در این دیدار حساس تماشاگران نقش مهم و بسزایی دارند و خوشبختانه تماشاچیان ایران نیز مانند فوتبال حرفه‌ای‌ شده‌اند و تنها به تشویق تیم‌های محبوب خود می‌پردازند هر چند تعداد محدودی به خاطر تعصب افراطی خود كارهایی را انجام می‌دهند اما به طور كلی تماشاگران به فكر شكوفایی فوتبال ایران هستند و تشویق آنها نیروی مضاعفی به بازیكنان داده و آنها را به ارایه‌ی یك بازی خوب ترغیب می‌كند.

بهروز رهبری فرد:

خط حمله استقلال قوی است؛ دفاع پرسپولیس منسجم

‌حرف اول و آخر را تجـربـه بـازیكنـان می‌زند

هدف اصلی گرفتن سه امتیاز بازی است

كاپیتان تیم فوتبال پیروزی كه در بازی روز جمعه با مصاف حریف سنتی خود خواهد رفت، گفت: تجربه‌ی بالای بازیكنان در نتیجه این بازی موثر خواهد بود.

بهروز رهبری فرد اظهار كرد: حساسیت بالای این بازی هنوز بعد از 20 سال از بین نرفته است و قبل از این مسابقه سنتی مسوولان و طرفداران هر دو تیم شور و شوق خاصی در مورد این بازی دارند.

وی اضافه كرد: حرف اول و آخر در این مسابقه بزرگ را تجربه بازیكنان می‌زند، تیم ما به لحاظ تجربه و بازیكنان باتجربه، بالاتر از استقلال است و باید از این فرصت به دست آمده نهایت استفاده را ببریم و از موقعیت‌هایی كه در مسابقه به دست می‌آید، نتیجه لازم را به دست آوریم.

كاپیتان تیم پیروزی با اشاره به نفرات جایگزین و ذخیره تیم گفت: در بازی قبل نیز چند نفر از بازیكنان اصلی تیم، از جمله خود من به سبب سه اخطاره شدن غایب بودیم و با این حال نفرات جایگزین توانستند با تعصب بالا نتیجه لازم را به دست آورند و رقابت در بالای جدول را، حساس‌تر از قبل كنند.

وی در مورد پیش بینی نتیجه بازی گفت: هیچ بازی را نمی‌توان از قبل پیش بینی كرد ولی برای تیم پیروزی و بازیكنان هیچ فرقی نمی‌كند كه در مقابل چه تیم و چه نفراتی قرار می‌گیرند و تنها هدف اصلی، گرفتن سه امتیاز كامل این مسابقه حساس است.

رهبری فرد در مورد استقلال، اظهار كرد: تیم حریف نیز از تیم‌های بسیار خوب ایران است واز نفرات بسیار خوبی، خصوصا در خط حمله بهره می‌برد ولی با این حال دفاع تیمی ما منسجم‌تر و قوی‌تر از قبل شده است و سعی خواهیم كرد با مهار بازیكنانی مثل عنایتی و گیلائوری نتیجه را به سود خود رقم بزنیم.

كاپیتان تیم پیروزی با اشاره به تمرینات تیم پیروزی تاكید كرد: با تلاش سوبل و حمید استیلی بازی تك ضرب و هماهنگ در تیم جا افتاده است و بازیكنان تیم به جای دویدن‌های بی‌مورد، توپ را در زمین به گردش درمی‌آورند و این می‌تواند در آینده عامل موثری در روند نتیجه‌گیری ما باشد.

راینر سوبل:

امیدوارم برخلاف دور رفت داربی زیبایی باشد

تجربه بازیكنان عامل اصلی و تعیین كننده نیست

سرمربی آلمانی تیم فوتبال پیروزی كه برای دومین بار داربی بزرگ تیم‌های تهرانی را تجربه خواهد كرد، گفت: به قصد برد وارد زمین مسابقه می‌شویم.

راینر سوبل گفت: در دور رفت برای اولین بار در متن بازی بزرگ تیم‌های پیروزی و استقلال قرار گرفتم و حساسیت‌های بوجود آمده در مورد این مسابقه از زیبایی‌های آن كاسته بود و امیدوارم در این بازی حساسیت‌های بی‌مورد و كاذب از بین برود.

وی اضافه كرد: بعد از یك پیروزی خوب مقابل تیم شموشك كه از نفرات جوان و با انگیزه‌ای بهره می‌برد، تمرینات تیم به طور منظم و مرتب ادامه یافت و تا روز پنجشنبه نیز به همین ترتیب خواهد بود تا نفرات تیم به شرایط آمادگی واقعی خود برای حضور در این بازی دست یابند.

سوبل با اشاره به مصدومیت بعضی از بازیكنان و عدم حضور آنها در بازی روز جمعه، خاطر نشان كرد: به غیر از گل محمدی كه در بازی قبل از ناحیه‌ی كشاله ران دچار كشیدگی شد واحتمال حضور او در این مسابقه كم است، بقیه بازیكنان از شرایط خوبی برخوردارند هر چند كه انصاریان و باقری نیز دچار سرماخوردگی شده بودند ولی مشكل خاصی وجود ندارد و در كل تیم در شرایط آماده‌ای قرار دارد.

سرمربی تیم پیروزی اضافه كرد: حضور بازیكنان با تجربه در تیم پیروزی می‌تواند نقطه قوت تیم نسبت به حریف باشد، ولی عامل اصلی و تعیین كننده نیست.

سوبل خاطرنشان كرد: در بازی روز جمعه به قصد گرفتن امتیاز كامل به میدان مسابقه می‌رویم و برای ما فرق نمی‌كند در مقابل چه تیمی بازی خواهیم كرد، زیرا در راه رسیدن به قهرمانی باید نهایت تلاش و كوشش انجام شود تا بتوانیم یك نتیجه بسیار خوب به دست آوریم.

وی در پایان اضافه كرد: البته نباید هیچ تیمی را دست كم گرفت و با آمادگی و برنامه‌های كامل و جدید به مصاف حریفان خود برویم.

حمید استیلی:

استقلال نیاز بیشتری به برد دارد

بــازی دفــاعــی انجـام نمـی‌دهیـم

برای مهار نقاط قوت استقلال برنامه داریم

در آستانه‌ی داربی فوتبال بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران، حمید استیلی گفت: با توجه به فاصله‌ی امتیازی بین این دو تیم‌، استقلال بیشتر به پیروزی نیاز دارد البته پرسپولیس یك بازی جوانمردانه را ارایه می‌دهد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس  اظهار كرد: وضعیت آمادگی تیم پرسپولیس بسیار عالی است و تا روز مسابقه به طور مستمر تمرینات ادامه می‌یابد.

وی افزود: در دیدار مقابل استقلال تنها «ایلیا پرسكی» سه اخطاره است و بازی نمی‌كند و خوشبختانه بازیكن مصدومی هم نداریم، هر چند بازیكنان تیم پرسپولیس همه آماده هستند و زمانی كه چند بازیكن اصلی تیم مصدوم و یا محروم بودند بازیكنان ذخیره به خوبی وظایف خود را انجام دادند و كمبود بازیكنان اصلی را جبران كردند و این نشان دهنده یك تیم منسجم و خوب است.

مربی تیم پرسپولیس با تاكید بر این كه استقلال بیشتر به پیروزی نیاز دارد گفت: استقلال تیم خوبی است و همیشه رقیب مهمی برای پرسپولیس به شمار می‌رفته و در بازی مقابل تیم پاس هم بازی منسجم و خوبی را به نمایش گذاشت اما با توجه به فاصله‌ی چهار امتیازی كه بین پرسپولیس و استقلال در جدول وجود دارد استقلال نیازی بیشتری به برد دارد و مهم‌ترین مساله در این دیدار ارایه بازی جوانمردانه از سوی دو تیم است كه باعث تحریك تماشاگران و كشاندن آنها به ورزشگاه‌ها می‌شود.

استیلی ابراز امیدواری كرد كه بازیكنان دو تیم در رسانه‌های گروهی به رجز خوانی علیه یكدیگر نپردازند. وی گفت: بازیكنان باید به یكدیگر احترام گذاشته و شخصیت خود را حفظ كنند.

وی اظهار داشت: در هیچ حالتی به بازی دفاعی روی نمی‌آوریم و از اصول خود عدول نمی‌كنیم. برای باشگاه مساوی مثل باخت است و همیشه برای پیروزی به میدان می‌رویم.

مربی تیم پرسپولیس تصریح كرد: در این فصل سه خط میانی، دفاعی و حمله پرسپولیس خوب عمل كرده‌اند و نمی‌توان گفت كه كدام نفرات بهتر از بقیه ظاهر شده‌اند، در تمام نقاط بازیكنان بسیار عالی داریم و در اوایل فصل كه دفاع خوبی را انجام می‌دادیم با گذشت زمان دیگر خطوط تیم نیز هماهنگی لازم را به دست آورده‌اند و در آینده نیز هماهنگ‌تر می‌شویم.

وی در پایان نقاط قوت و قابل اتكای تیم استقلال را حركت رو به جلو و هجومی تیم عنوان كرد و تصریح كرد: در تیم استقلال بازیكنان خوبی در گوشه‌ها و كناره‌های خط مشغول فعالیت هستند و برنامه‌های خاصی برای مهار كردن آنها و مسدود كردن راه نفوذ این بازیكنان داریم.