تبیان، دستیار زندگی
محمد صادق افراسیابی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری همایش «تقدیر از خبرنگاران و رسانه‌های منجی‌یاور» افزود: در حوزه رسانه و در بخش خبرگزاری‌ها، خبرگزاری فارس حائز رتبه اول، مهر رتبه دوم، ایرنا و ایسنا (به صورت مشترك) رتبه سوم را كسب كردند و ..
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برترین رسانه های مهدوی یاور معرفی شدند

جشنواره آخرین منجی گامی موثر در راستای همسوسازی برنامه های مهدوی

برترین رسانه های مهدوی یاور معرفی شدند و روز گذشته در همایش تقدیر از خبرنگاران و رسانه‌های منجی‌یاور تجلیل به عمل آمد.

محمد صادق افراسیابی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری همایش «تقدیر از خبرنگاران و رسانه‌های منجی‌یاور» افزود: در حوزه رسانه و در بخش خبرگزاری‌ها، خبرگزاری فارس حائز رتبه اول، مهر رتبه دوم، ایرنا و ایسنا (به صورت مشترك) رتبه سوم را كسب كردند و همچنین خبرگزاری‌های شبستان، ایكنا، ایسكانیوز و سایت‌های خبری رجانیوز و تابناك شایسته تقدیر شدند.

دبیر شورای هماهنگی آخرین منجی ادامه داد: در حوزه رسانه‌ها و در بخش روزنامه‌ها به ترتیب روزنامه همشهری و جام‌جم مشتركاً رتبه اول، وطن امروز رتبه دوم و جوان رتبه سوم را كسب كرده و همچنین روزنامه‌های قدس، رسالت، ایران، نشریات ایران زمین، خراسان، سیاست روز و اعتدال شایسته تقدیر شدند.

وی افزود: در حوزه رسانه‌ها و در بخش شبكه‌های رادیویی و تلویزیونی شبكه خبر حائز رتبه اول، رادیو جوان رتبه دوم و باشگاه‌های خبرنگاران جوان رتبه سوم را كسب كردند.

افراسیابی در خصوص كسب رتبه از سوی پنج كمیته برتر جشنواره خاطرنشان كرد: دانشكده صدا و سیما، اداره كل نغمات آئینی، موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان، گروه مشاوران جوان بنیاد شهید و امور ایثارگران و حوزه هنری استان تهران حائز رتبه شدند.

دبیر شورای هماهنگی جشنواره آخرین منجی خاطرنشان كرد: از خبرنگاران برتر منجی‌یاور نیز تقدیر خواهد شد و از آنها برای تشكیل باشگاه خبرنگاران منجی‌یاور دعوت می‌شود.

وی ادامه داد: داوری این مسابقات براساس آمار بالای خبری در حوزه مهدویت بوده و در شورای اطلاع‌رسانی جشنواره آخرین منجی این رسانه‌‌ها انتخاب شدند.

افراسیابی گفت:‌ این برنامه امروز راس ساعت 18 با حضور زری‌بافان (معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران)، آقامیری (مشاور پیشین رئیس جمهور)، حبشی (مدیركل امور جشنواره و مجامع سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) و برخی معاونان صدا و سیما برگزار خواهد شد.

تنظیم: هومن بهلولی