تبیان، دستیار زندگی
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد كیش ابراز امیدواری كرد به زودی تفاهم نامه تأسیس و راه اندازی مدرسه بین المللی فوتبال توسط تیم فوتبال آث میلان ایتالیا در كیش به امضا برسد .......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تاسیس مدرسه آث میلان در کیش

آث میلان ایتالیا

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد كیش ابراز امیدواری كرد به زودی تفاهم نامه تأسیس و راه اندازی مدرسه بین المللی فوتبال توسط تیم فوتبال "آث میلان" ایتالیا در كیش به امضا برسد.

به نقل از ایسنا، اسداله كریمی صبح یكشنبه در مراسمی كه به مناسبت گرامی داشت 26 مهرماه روز تربیت بدنی برگزار شد گفت: جزیره كیش محل مناسبی برای حضور بخش خصوصی در بسیاری از فعالیت های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، گردشگری و ورزشی است.

وی با اشاره به اینكه بخش خصوصی می تواند سهم مهمی در توسعه پایدار و همه جانبه جزیره كیش داشته باشد افزود: مسئولان ورزشی كیش از حضور بخش خصوصی در پیشبرد اهداف ورزشی كیش به خصوص ورزش های آبی استقبال كنند.

وی در این مراسم كه مدیرعامل مؤسسه ورزش و تفریحات سالم و مسئولان هیأت‌های ورزشی جزیره كیش حضور داشتند ضمن با اهمیت خواندن ورزش و اثرات و كاربرد آن در زندگی فردی و اجتماعی، توسعه و ترویج آن در خانه و خانواده را موجب هدایت و ارشاد جامعه به سوی یك زندگی ایده آل دانست.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد كیش در ادامه به تشریح جایگاه ورزش از منظر اسلام و دین پرداخت و تصریح كرد: سلامتی، شادابی و طراوت جامعه از وجود ورزش است.

آماده سازی پرسپولیس در کیش

كریمی در این جلسه از تلاش، كوشش و زحمات مسئولان و هیأت های ورزشی كیش تقدیر و تشكر كرد و گفت: توانمندی، ظرفیت و امكانات ورزش جزیره كیش برای بسیاری از مردم كشور ناشناخته است و باید در این خصوص اطلاع رسانی كافی صورت پذیرد.

وی همچنین به ضرورت ارتباط و تعامل منطقی و قوی با فدراسیون‌های ورزشی تأكید كرد و گفت: جزیره كیش محل مناسبی برای برگزاری اردوهای تداركاتی تیم‌های داخلی و خارجی است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد كیش همچنین بر ارائه خدمات و تسهیلات ورزشی به ساكنان، بومیان و دانشجویان تأكید كرد.

بنابر همین گزارش مدیرعامل مؤسسه ورزش و تفریحات سالم كیش نیز در ابتدای این مراسم به ارائه گزارش كوتاهی از روند ورزش كیش پرداخت.

بهمن البرزی، كسب رتبه های برتر ورزشی در میادین داخلی و بین المللی توسط ورزشكاران جزیره كیش را نشان از اهمیت ورزش در این منطقه آزاد دانست.

جزیره 91 كیلومتر مربعی جزیره كیش دارای یكی از بالاترین سرانه‌های فضای ورزشی در كشور است.جزیره كیش در بسیاری از فصول سال بخصوص در نیمه دوم سال محل بسیار مناسبی برای برگزاری اردوهای تداركاتی و تمرین تیم های ورزشی است.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری