تبیان، دستیار زندگی
امیر قلعه نوعی: برای بازی با پرسپولیس برنامه‌ی ویژه‌ای داریم استقلال بـه بـازیكـن خـاصـی متكـی نیست سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، گفت: برای دیدار برابر پرسپولیس برنامه‌ی ویژه‌ای را تدارك دیده‌ایم و سعی خواهیم كرد در این د...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برنامه ویژه قلعه نوعی برای پرسپولیس

امیر قلعه نوعی:

برای بازی با پرسپولیس برنامه‌ی ویژه‌ای داریم

استقلال بـه بـازیكـن خـاصـی متكـی نیست

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، گفت: برای دیدار برابر پرسپولیس برنامه‌ی ویژه‌ای را تدارك دیده‌ایم و سعی خواهیم كرد در این دیدار بهترین بازی خود را انجام دهیم.

امیر قلعه نوعی اظهار كرد: پس از دیدار برابر پاس تمریناتمان را بر روی نقاط ضعف و قوت پرسپولیس شروع كرده‌ایم و به خوبی با خصوصیات و نقاط ضعف و قوت پرسپولیس آشنا هستیم.

وی در مورد غیبت كاظمی و صادقی در دیدار برابر پرسپولیس، گفت: استقلال بازیكنان جوان و آینده‌دار بسیار خوبی را دارد كه ما می‌توانیم از آنها در دیدار برابر پرسپولیس استفاده كنیم ضمن آن كه قدرت استقلال به فرد خاصی متكی نیست و ما از این ناحیه در دیدار روز جمعه مشكلی نخواهیم داشت.

قلعه نوعی به بازی هفته‌ی گذشته‌ی تیمش برابر پاس اشاره كرد و این دیدار را مشكل‌ترین دیدار استقلال از ابتدای فصل تاكنون ارزیابی كرد و افزود: تیم پاس در نیمه‌ی نخست نسبت به ما برتر بود اما با تغییراتی كه در تركیب تیم ایجاد كردیم توانستیم نبض بازی را در دست بگیریم كه نتیجه‌ی آن برتری ما در تمامی نقاط زمین و شكست پاس بود.

وی نقطه‌ی قوت استقلال را در دیدار برابر پاس دوندگی بازیكنان تیمش عنوان كرد و گفت: بازیكنان ما توانستند هر آنچه كه به آنها گفته بودیم را اجرا كنند و این برد توانست روحیه‌ی زیادی را پیش از دیدار با پرسپولیس به تیم تزریق كند.

قلعه نوعی در تمرین خطاب به بازیکنان استقلال:

دربی مال ترسوها نیست

استقلالی ها صبح دوشنبه در آکادمی مجموعه انقلاب تمرین کردند و بعد از ظهر برای آماده سازی بیشتر و برای کار با توپ به ورزشگاه مرغوبکار رفتند. در این تمرین 50 طرفدار تیفوسی استقلال حضور داشتند و برای حریف قرمز کری می خواندند.

در آغاز تمرین امیر قلعه نوعی در مرکز زمین با شاگردانش صحبت کرد و به بازیکنان خود توصیه کرد که تمرین را جدی بگیرند و به استراحت های خود هم اهمیت بدهند. علاوه بر این قلعه نوعی از بازیکنان خود خواست از نظر روحی و روانی خود را برای دربی جمعه آماده کنند. او با توجه به مصدومیت امیر آبادی و محرومیت کاظمی و صادقی چند جوان دیگر را در تیم خود دارد که باید به آنها درس شجاعت بدهد. مصطفی اکرامی، بهشاد یاورزاده، میثم بائو و حتی وحید طالب لو بازیکنانی هستند که تا به حال رنگ دربی را به عنوان بازیکن به خود ندیده اند.

به این دلیل قلعه نوعی در تمرین به بازیکنان خود به ویژه جوانترها گفت: "بازی دربی، بازی ترسوها نیست، باید جسارت و شجاعت داشته باشید."

قلعه نوعی که تیم های او به بازی محکم و قدرتی شهره هستند این بار هم به بازیکنان خود توصیه کرد که روز جمعه محکم و قدرتی بازی کنند. کار با توپ، حرکات تاکتیکی و سانتر از جناحین (از راست مجاهد خذیراوی و علیرضا اکبرپور از سمت چپ) تمریناتی بود که استقلالی ها بعد از شنیدن حرف های سرمربی خود انجام دادند. در این تمرین گیلائوری مامور بود توپ ها را برای رضا عنایتی سانتر کند. در حملات استقلال محور کار تهاجمی روی عنایتی بود و وظیفه سیاوش اکبرپور این بود که از توپ های برگشتی و ضربات سوم استفاده کند.

در پایان این تمرین بازیکنان به دو گروه آبی و نارنجی تقسیم شدند و بازی در یک نیمه زمین (بازی فشرده مثل دربی) را تمرین کردند. در تمرین استقلالی ها دو ملی پوش تیم ب (فرزاد مجیدی و وحید طالب لو) غایب بودند.