تبیان، دستیار زندگی
گیر شدند! پروین: گوش متخلفین را بکش و بیرون بینداز! در آستانه دیدار پرسپولیس مقابل استقلال این دو تیم بیش از هر چیز به رفاقت میان بازیکنانشان احتیاج دارند اما در جریان تمرین دوشنبه پرسپولیس درگیری لفظی میان اسدی و جمشیدی باع...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اسدی و جمشیدی در تمرین پرسپولیس درگیر شدند!

پروین: گوش متخلفین را بکش و بیرون بینداز!

در آستانه دیدار پرسپولیس مقابل استقلال این دو تیم بیش از هر چیز به رفاقت میان بازیکنانشان احتیاج دارند اما در جریان تمرین دوشنبه پرسپولیس درگیری لفظی میان اسدی و جمشیدی باعث شد فضای این تیم برای دقایقی متشنج شود و... و اما داستان این درگیری از آنجایی آغاز شد که راینر زوبل رو به اسدی گفت: این قدر به بازی انفرادی تکیه نکن، بهتر است پاسهای کوتاه زمینی سانتر را برای خودت و سایرین فراهم کنی چرا که از این راه بهتر به گل می رسیم، اما ظاهراً اسدی که از حرفهای پشت سر هم زوبل و به قول خودش گیردادن های سرمربی به ستوه آمده بود در جواب زوبل گفت: کی ما از این تاکتیک به گل رسیده ایم که این دفعه دومش باشد خوب یکباره بگو برو بیرون تا من بروم بیرون دیگر، مرتب الکی به من گیر می دهی و می خواهی روحیه مرا خراب کنی، ای لعنت... در این میان پژمان جمشیدی که شنونده صحبتهای اسدی بود به طرفداری از زوبل روبه هافبک جوان سرخپوشان گفت: ساکت شو! تو حق ناری هر حرفی از دهانت درآمد به مربی تیم بگویی اگر از این به بعد ...

و خلاصه درگیری لفظی میان این دو بازیکن می رفت که به جاهای باریک کشیده شود که سایر بازیکنان وساطت کردند و فضای تمرین مجدداً آرام شد.

پروین مدیرفنی پرسپولیس هم که از نزدیک شاهد این ماجرا بود خطاب به بهروز رهبری فرد کاپیتان تیم گفت: از این به بعد هر کسی در تمرینات حرفهای نامربوط زود و احترام سایرین را نگه نداشت گوشش را بگیرد و از زمین بیرون بینداز. این وظیفه توست که با این دسته از بازیکنان متخلف برخورد کنی البته بهروز در جواب حرفهای پروین فقط سرش را به علامت تأیید تکان داد ولی کریم باقری که از قرار معلوم نسبت به حرفهای نامربوط بازیکنان به کادر فنی ناراحت شده بود با صدای بلند و طوری که همه بشنوند گفت: از این به بعد هر کس جواب کادر فنی را بدهد و حرفهای رکیک در تمرین بزند با من طرف است. قطعاً با او برخورد می کنم و یا مسئولیت خودم از تمرین اخراج خواهم کرد.

به هر حال این خلاصه درگیری لفظی در جریان تمرین  پرسپولیس بود اما آنچه در این میان مهم است شهادت ناظرین تمرین است که اکثراً عنوان می کنند گاهی اوقات وقتی زوبل از بازیکنی ناراحت است آنقدر از او ایراد می گیرد که طرف شاکی می شود و کنترلش را از دست می دهد.