تبیان، دستیار زندگی
پزشکان مصری با فاش کردن ابعاد جدیدی از جنایات رژیم صهیونیستی از اختصاص بیمارستان های ویژه سرقت اعضای بدن فلسطینی ها در سرزمین های اشغالی خبر دادند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بیمارستانی که بیماران را فرخت

بیمارستان

به گزارش خبرگزاری مهر، "آفتون بلادت" سوئد در روز 17 آگوست گذشته (26 مرداد) با انتشار گزارشی از اقدام سربازان صهیونیست در سرقت اعضای بدن فلسطینیان پرده برداشته بود.

در این گزارش آمده بود که سربازان اسرائیلی شبانه جوانان و کودکان فلسطینی را بازداشت کرده، سپس آنان را به قتل می رسانند و اعضای بدن آنها را تکه تکه کرده و سرقت می کنند.

انتشار این گزارش پس از آنکه سوئد بطور رسمی از آن عذرخواهی نکرد، موجبات تیرگی روابط استکهلم و تل آویو را فراهم آورد.

پزشکان مصری با فاش کردن ابعاد جدیدی از جنایات رژیم صهیونیستی از اختصاص بیمارستان های ویژه سرقت اعضای بدن فلسطینی ها در سرزمین های اشغالی خبر دادند.

شماری از کارشناسان حقوق بین الملل و پزشکان مصری بر ضرورت تحت پیگرد قرار دادن جنایتکاران اسرائیلی و سارقان اعضای بدن شهروندان فلسطینی تاکید کردند.

پزشکان مصری با فاش کردن ابعاد جدیدی از جنایات رژیم صهیونیستی از اختصاص بیمارستان های ویژه سرقت اعضای بدن فلسطینی ها در سرزمین های اشغالی خبر دادند

"حمدی سید" دبیر سندیکای پزشکان مصر بر ضرورت جمع آوری اسناد از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی و تحت پیگرد قرار دادن جنایتکاران اسرائیلی و محاکمه آنها در دادگاه های بین المللی تاکید کرد.

"حسام طوقان" رایزن پزشکی سفارت فلسطین در قاهره از دست داشتن شین بت (سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) در سرقت اعضای بدن فلسطینی ها خبر داد و اعلام کرد که این سرویس به طور کاملا مخفیانه در این رابطه گروه هایی را تشکیل داده است.

بیمارستان

وی با بیان این مطلب افزود: ماموریت این گروه ها این است که فلسطینیانی را که از لحاظ بدنی و جسمانی در وضعیت مناسبی قرار داشته باشند شناسایی کرده و سپس مشخصات آنها را در اختیار ایست های بازرسی قرار داده تا آنها این افراد را به بهانه های مختلف بازداشت کنند.

افرادی که به این شیوه بازداشت می شوند به بیمارستان هایی منتقل می شوند که مختص سرقت اعضای بدن فلسطینی ها هستند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: از آنجایی که سرقت اعضای بدن فلسطینی ها کاملا مخفیانه و در بیمارستان های ویژه در اسرائیل صورت می گرفت بنابراین فلسطینی ها قادر نیستند استناداتی را در این زمینه ارائه کنند.

"علی الغثیت" کارشناس حقوق بین الملل اظهار داشت: قتل عمد انسان های بی گناه، کالبد شکافی و فروش اعضای بدن فلسطینی ها جنایت جنگی به شمار می رود. ابعاد چنین جنایتی بسیار بزرگ است اما پیگیری این جنایت نیازمند اراده سیاسی لازم است.

تنظیم برای تبیان: سعید آقازاده