تبیان، دستیار زندگی
كارگاه آموزش دوره‌های حقوقی پیرامون امور شهری ویژه كارشناسان حقوقی مركز و سراسر كشور سازمان تبلیغات اسلامی به‌همت اداره‌كل امور اداری برگزار می‌شود. این كارگاه شامل دوره‌های آشنایی با شوراهای حل اختلاف، قوانین حاكم بر كمیسیون‌های حوزه شهری و قوانین حاكم .
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری دوره‌های حقوقی در سازمان تبلیغات اسلامی

دوره های حقوقی

كارگاه آموزش دوره‌های حقوقی پیرامون امور شهری ویژه كارشناسان حقوقی مركز و سراسر كشور سازمان تبلیغات اسلامی به‌همت اداره‌كل امور اداری برگزار می‌شود.

این كارگاه شامل دوره‌های آشنایی با شوراهای حل اختلاف، قوانین حاكم بر كمیسیون‌های حوزه شهری و قوانین حاكم بر كمیسیون‌های شهرداری است.

بر این اساس، دوره آشنایی با شوراهای حل اختلاف را محمد جواد الهیان با سابقه بیست سال تدریس در دانشگاه تهران، امروز 28 مهر از ساعت 8:30 تا 17:30 تدریس می‌كند.

همچنین تدریس قوانین حاكم بر كمیسیون‌های حاكم بر شهرداری بر عهده نادر شكری از ساعت 8:15 تا 14 و تدریس قوانین حاكم بر كمیسیون‌های حوزه شهری بر عهده علی قنطار از ساعت 14 تا 19:30 چهارشنبه 29مهر است.

در پایان این دوره، به افرادی كه موفق به پشت سر گذاشتن آزمون پایان دوره‌های آموزشی شوند، گواهینامه پایان دوره از سوی اداره ارزشیابی و آموزش ضمن خدمت سازمان اعطا می‌شود.

اداره ارزشیابی و آموزش ضمن خدمت سازمان تبلیغات اسلامی این آزمون را 30 مهر از ساعت 8 تا 10:30 برگزار می‌كند. همچنین غلامرضا دانشور، مدیر دفتر املاك و مستغلات دفتر مركزی سازمان نیز 30 مهر از ساعت 10:30 تا 12 با دانش‌آموختگان درباره مباحث مطروحه به پرسش و پاسخ خواهد پرداخت.

گفتنی است، این كارگاه آموزشی با تلاش اداره ارزشیابی و آموزش ضمن خدمت اداره‌كل امور اداری سازمان تبلیغات اسلامی از 28 تا 30 مهر جاری، در دفتر مركزی سازمان تبلیغات اسلامی برپا می‌شود.

تنظیم: هومن بهلولی