تبیان، دستیار زندگی
... در پی گسترش زمینه همكاری هالیوود و بالیوود جیمز باند به هندوستان می‌رود «پیرس برازنان»، بازیگر فیلم‌های جیمزباند از شركت در پروژه جدیدی خبر داد كه قسمتی از آن در هندوستان فیلمبرداری خواهد شد. خبرگزاری فارس به نقل از خبر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در پی گسترش زمینه همكاری هالیوود و بالیوود...


در پی گسترش زمینه همكاری هالیوود و بالیوود جیمز باند به هندوستان می‌رود

«پیرس برازنان»، بازیگر فیلم‌های جیمزباند از شركت در پروژه جدیدی خبر داد كه قسمتی از آن در هندوستان فیلمبرداری خواهد شد.

خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه- روز گذشته «پیرس برازنان»، بازیگر 51ساله هالیوود اعلام كرد كه به زودی در فیلمی بازی خواهد كرد كه در هندوستان، لس‌آنجلس و لندن فیلمبرداری می‌شود. او از توضیح بیشتر درباره این پروژه خودداری كرد.

برازنان در جمع خبرنگاران گفت: ‌اخیرا بستر همكاری‌های بیشتر هالیوود و بالیوود فراهم شده است و این سومین باری است كه من به هندوستان سفر می‌كنم.

بنا به همین گزارش از جمله همكاری‌های اخیر هالیوود و بالیوود می‌توان به فیلم‌های «عروس و تعصب» و «مثل بكهام ببند» اشاره كرد، كه در ایالت متحده آمریكا با استقبال خوب تماشاچیان رو به رو شده‌‌اند.

ماه گذشته نیز «مایكل داگلاس» به بمبئی رفت و در آنجا مقدمات ساخت فیلم «جریان مانسون» را با حضور «آشیواریا رای» فراهم كرد. داگلاس، علاوه بر تهیه‌كنندگی این فیلم، در آن بازی خواهد كرد.

همچنین در حال حاضر هالیوود و بالیوود با همكاری هم در حال ساخت فیلم تاریخی «تاج محل» هستند كه در آن از بازیگران هندی و آمریكایی به طور مشترك استفاده شده است و «آشواریا رای» نیز نقش اول آن را بازی می‌كند.

برازنان طی سال‌های 1995تا 2000در چهار فیلم از سری فیلم‌های «مأمور 007» در نقش «جیمز باند» بازی كرد و اعلام كرده‌ است كه دیگر حاضر به تكرار این نقش‌ها نیست.