تبیان، دستیار زندگی
حزب افراط‌گرای موسوم به «حزب مردمی سوئیس» بازی رایانه‌ای «حمله به مناره‌ها» را در سطح گسترده تولید و روانه بازار كرد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتشار بازی رایانه‌ای موهن به اسلام در سوئیس

حزب افراط‌گرای موسوم به «حزب مردمی سوئیس» بازی رایانه‌ای «حمله به مناره‌ها» را در سطح گسترده تولید و روانه بازار كرد.

بازی رایانه ای

به گزارش روابط عمومی به نقل از samanyoluhaber، حزب مردمی سوئیس(SVP) كه طرح همه‌پرسی برای مخالفت با ساخت مناره‌ها در این كشور راه به راه انداخته است، در جدیدترین اقدام ضداسلامی خود، بازی رایانه‌‌ای حمله به مناره‌ها را طراحی و توزیع كرد.

در این بازی موهن، مخاطبان باید مانع از ساخت مناره‌ها شوند و مؤذنان مساجد را از بین ببرند، صدای اذان در تمام طول بازی به گوش می‌رسد و اگر كاربران موفق به از بین بردن مناره و یا مؤذن نشوند، مؤذن به بالای مسجد رفته و اذان می‌گوید.

بازی رایانه ای

تولید این بازی موهن خشم مسلمانان مقیم سوئیس را برانگیخته است، به نظر آنان اقدام حزب مردمی سوئیس نشانه بارزی از ترویج اسلام‌هراسی در میان دیگر شهروندان است و نتیجه‌ای جز ایجاد هرج‌ومرج و ناآرامی‌های مذهبی در این كشور به دنبال نخواهد داشت.

این حزب قبلاً نیز در پوسترهای تبلیغاتی خود مقدسات اسلامی را مورد هدف قرار داده بود، به نظر كارشناسان، اقدامات این حزب فقط به منظور جلب توجه غیرمسلمانان و جمع‌آوری رأی با استفاده از احساسات مردمی است.

تنظیم: هومن بهلولی