تبیان، دستیار زندگی
دست قدرتمند نظام اسلامی، متجاوزان به جان و مال و امنیت مردم را به سزای اعمال خیانتكارانه‌ی آنها خواهد رسانید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دشمنان بدانند...

پیام تسلیت به مناسبت شهادت دهها نفر از برادران شیعه و سنّی و تعدادی از فرماندهان سپاه
آیت االله خامنه ای

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی در پیامی با تبریك و تسلیت شهادت دهها نفر از برادران شیعه و سنّی و تعدادی از فرماندهان سپاه بویژه سرداران شهید شوشتری و محمدزاده تأكید كردند: دست قدرتمند نظام اسلامی، متجاوزان به جان و مال و امنیت مردم را به سزای اعمال خیانتكارانه‌ی آنها خواهد رسانید.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جنایت تروریستهای خونخوار در بلوچستان چهره‌ی اهریمنی دشمنان امنیت و وحدت را كه از سوی سازمانهای جاسوسی برخی دولتهای استكباری حمایت میشوند، بیش از پیش آشكار ساخت. به شهادت رساندن مؤمنان فداكاری همچون سردار شجاع و با اخلاص شهید نورعلی شوشتری و دیگر فرماندهان آن بخش از كشور و دهها نفر از برادران شیعه و سنّی و فارس و بلوچ، جنایتی در حق ملت ایران و بخصوص منطقه‌ی بلوچستان است كه این انسانهای شریف، همت خود را بر امنیت و آبادی آن نهاده و مخلصانه برای آن تلاش میكردند.

دشمنان بدانند كه این ددمنشی‌ها نخواهد توانست عزم راسخ ملت و مسئولان را در پیمودن راه عزت و افتخار كه همان راه اسلام و مبارزه با جنود شیطان است، سست كند و به وحدت و همدلی مذاهب و اقوام ایرانی خدشه وارد سازد.

مزدوران حقیر و پلید استكبار نیز یقین داشته باشند كه دست قدرتمند نظام اسلامی در دفاع از امنیت آن منطقه‌ی مظلوم و آن مردم وفادار، لحظه‌ئی كوتاهی نخواهد كرد و متجاوزان به جان و مال و امنیت مردم را به سزای اعمال خیانتكارانه خواهد رسانید.

اینجانب شهادت جان باختگان این حادثه بویژه سرداران شهید شوشتری و محمدزاده و دیگر پاسداران عزیز را به خانواده های محترم آنان تبریك و تسلیت گفته، علوّ درجات آنان و شفای عاجل آسیب دیدگان را از خداوند متعال مسألت مینمایم.

سیّدعلی خامنه‌ای

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

تنظیم برای تبیان: عطاالله باباپور

27/مهر/1388