تبیان، دستیار زندگی
(4 اسفند) با مساعدت سازمان تربیت بدنی؛ 55 هزار دلار بدهی بازیكنان خارجی پرسپولیس و راینر سوبل پرداخت شد از محل اعتبارات ارزی سازمان تربیت بدنی، بدهی بازیكنان خارجی و سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پرداخت شد. به دنبال جلسه‌ی مشترك...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس(4 اسفند)

با مساعدت سازمان تربیت بدنی؛

55 هزار دلار بدهی بازیكنان خارجی پرسپولیس و راینر سوبل پرداخت شد

از محل اعتبارات ارزی سازمان تربیت بدنی، بدهی بازیكنان خارجی و سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پرداخت شد.

به دنبال جلسه‌ی مشتركی كه هفته‌ی گذشته میان اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با مهدی قدمی رییس مركز توسعه‌ی ورزشی قهرمانی برگزار شد، سازمان تربیت بدنی نسبت به پرداخت بدهی‌های ارزی باشگاه پرسپولیس متعهد شد كه بر این اساس صبح امروز مبلغ 55 هزار دلار به حساب این باشگاه واریز شد.

بر اساس این گزارش هنوز بدهی قطعی باشگاه پرسپولیس مشخص نشده اما قرار است بخش عمده‌ای از بدهی‌های باشگاه پرسپولیس از طریق درآمدهای بند چ تبصره 7 پرداخت شود.

پیش از این هیات وزیران مصوب كرده بود كه مبلغ 4 میلیارد تومان به حساب باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال واریز شود كه هنوز این كار صورت نگرفته است اما برای سرعت بخشیدن به این كار مبلغ فوق بین 5 دستگاه دولتی و به میزان 800 میلیون تومان تقسیم شده است كه بر طبق گفته‌های یك منبع آگاه میزان قابل توجهی از اعتبارات از سوی وزارت نفت و نیرو امروز به حساب بند چ می‌آید.

جعفر كاشانی پس از نشست با معاون سازمان تربیت بدنی:

تكلیف پرسپولیس باید سریع‌تر روشن شود

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: جلسه چهارشنبه گذشته با معاون سازمان تربیت بدنی به مشكلات مالی باشگاه ارتباط داشت.

جعفر كاشانی اظهار كرد: در این جلسه در مورد مسایل مالی باشگاه و به خصوص مشكلاتی كه از دوره گذشته به هیات مدیره فعلی باشگاه منتقل شده است، بحث شد.

وی افزود: البته با وفاق افراد حاضر در جلسه راهكارهایی مناسبی به دست آمد كه به نفع باشگاه و فوتبال كشور خواهد بود.

كاشانی درباره‌ی این راهكارها تصریح كرد: پیش از این در جاهای مختلف و به خصوص رسانه‌های گروهی صحبت از كمك‌های میلیاردی به پرسپولیس بود كه این بار با قول معاون ورزش سازمان تربیت بدنی قرار شد از محل بودجه این سازمان به باشگاه پرسپولیس كمك مالی شود.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در ادامه تاكید كرد: امیدوارم مسوولین با تعمق بیشتری به باشگاه پرسپولیس نگاه كنند و اگر این باشگاه برای سازمان تربیت بدنی است هر چه سریع‌تر ردیف بودجه باشگاه تعیین شود و یا با توجه به اقدامات اساسی به عمل آمده زمینه واگذاری سهامش به مردم فراهم شود.

وی افزود: باشگاه پرسپولیس از هم اكنون باید به فكر تیم‌های باشگاه در سال آینده باشد و به همین دلیل بهتر است تكلیف پرسپولیس هر چه سریع‌تر مشخص شود.

كاشانی افزود: امیدوارم بستر لازم فراهم شود تا پرسپولیس واقعا به یك باشگاه تبدیل شود و با استفاده از نیروی نسل جوان و تجربه گذشتگان، پرسپولیس بارور شده و مشكلات آن برطرف شود.

معاون سازمان تربیت بدنی:

از اكبـر غمخوار فقط مشـاوره گـرفتیم

باشگاه پرسپولیس را به سامان می‌رسانیم

چهارشنبه هفته‌ی گذشته جلسه‌ی اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با معاون ورزشی سازمان تربیت بدنی در دفتر مهندس مهدی قدمی برگزار شد. در این جلسه كه به مدت چهار ساعت و در پشت درهای بسته انجام شد، موضوعات مختلف باشگاه پرسپولیس مورد بررسی قرار گرفت اما به نظر می‌آید مباحث مالی باشگاه و به خصوص بدهی‌های به جا مانده از دوران مدیریت اكبر غمخوار مهم‌ترین موضوع این جلسه بوده است.

اگرچه در پایان بیشتر افراد حاضر در جلسه از توضیح روشن درباره‌ی نتایج به دست آمده خودداری كردند اما به نظر می‌آید تاكید بر مالكیت سازمان تربیت بدنی بر باشگاه پرسپولیس و نیز قو‌ل‌های مساعد مهدی قدمی برای حل مشكلات مالی این باشگاه از جمله نتایج به دست آمده این مذاكرات بود.

در پایان این جلسه كه خطیب مدیر عامل فعلی و غمخوار مدیر عامل سابق پرسپولیس و همچنین شجاعی برهان، كاشانی و خسروی وفا حضور داشتند، خطیب و غمخوار از هر گونه توضیحی در مورد نتایج جلسه خودداری كردند و شجاعی برهان نیز تنها از این جلسه به عنوان یك موفقیت بزرگ برای باشگاه پرسپولیس نام برد.

رییس مركز توسعه‌ی ورزش قهرمانی و معاون سازمان تربیت بدنی در مورد این نشست گفت: در این جلسه درباره‌ی تمامی مسایل پرسپولیس بحث شد اما هدف اصلی این بود تا از مشورت‌های افرادی كه در این جلسه حاضر بودند استفاده كنم.

مهندس قدمی افزود: این گروه مشورتی توانست كمك فكری لازم را بدهد تا بدانیم كه مشكلات پرسپولیس چیست و برای برطرف كردن آن چه كاری باید انجام دهیم.

وی در مورد نتایج این جلسه نیز تصریح كرد: از مجموع گفتگوهای انجام گرفته نكاتی خوبی به دست آمد كه باید آنها را بررسی كنیم و با اجرایی كردن این موارد باشگاه پرسپولیس را به سامان برسانیم.

قدمی در پایان در مورد حضور غمخوار در این جلسه‌ و احتمال تغییر در مدیریت باشگاه تاكید كرد: حضور غمخوار تنها برای مشورت بود و هیچ تغییری در مدیریت باشگاه پرسپولیس صورت نخواهد گرفت و خطیب مدیر عامل این باشگاه است.

اکبرغمخوار :

در بدهی های پرسپولیس مسوولیتی متوجه من نیست

آرزو می کنم پرسپولیس با سه گل استقلال را شکست دهد

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: بدهی های گذشته باشگاه مربوط به شخص خاصی نیست و باید از طریق مسوولان ذیربط پرداخت شود.

اکبرغمخوار ضمن بیان این مطلب به جلسه روزچهارشنبه با معاون سازمان تربیت بدنی گفت: طبق قراری که دراین جلسه داشتیم، بنده اظهارنظری دراین مورد نمی کنم وقرار است آقای قدمی اطلاعات وتوضیحات لازم دراین مورد را ارائه دهند.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس درمورد بدهی های این باشگاه که ازفصلهای قبل باقی مانده است، تصریح کرد: اصولا درچنین مواقعی موسسه مسوولیتها را برعهده دارد واین بدهی ها را نمی توان به حساب شخص خاصی گذاشت. با این حال امیدوارم که سازمان تربیت بدنی بتواند این مشکلات را حل کند.

اکبرغمخواردرپایان به دیدارتیمهای استقلال وپرسپولیس اشاره کرد وگفت: همانطورکه قبلا گفته ام من یک هوادارپرسپولیس هستم و آرزومی کنم که دردیدارروز جمعه پرسپولیس بتواند با 3 گل استقلال را شکست داد. اگرهم فرصت کنم احتمال دارد برای تماشای این دیدار به ورزشگاه آزادی بروم.