تبیان، دستیار زندگی
حضرت آیت‌الله مکارم‌شیرازی امروز در آغاز درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم با اشاره به حادثه تروریستی منطقه سرباز سیستان و بلوچستان گفتند: متاسفانه حادثه تروریستی روز گذشته سبب کشته شدن جمعی از فرماندهان سیستان و بلوچستان و عزیزانی شد که بسیار دردناک و دلخ
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آیت‌الله العظمی مکارم‌شیرازی:مسئولان تروریست‌ها را به سزای اعمالشان برسانند

حضرت آیت‌الله مکارم‌شیرازی امروز در آغاز درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم با اشاره به حادثه تروریستی منطقه سرباز سیستان و بلوچستان گفتند: متاسفانه حادثه تروریستی روز گذشته سبب کشته شدن جمعی از فرماندهان سیستان و بلوچستان و عزیزانی شد که بسیار دردناک و دلخراش است.

به گزارش مرکز خبر حوزه، ایشان تصریح کردند: ما این حادثه دلخراش را که به وسیله افراد جانی صورت گرفته محکوم می‌کنیم و امیدواریم مسئولان هر چه زودتر این جانیان را به سزای اعمالشان برسانند.

معظم‌له در خصوص حادثه تروریستی روز گذشته اظهار داشتند: باید این نکته مهم را فراموش نکرد که مسائل حفاظتی بیشتر رعایت شود و ماموران اطلاعاتی و امنیتی دقت بیشتری صورت دهند تا از ایجاد چنین اتفاقاتی جلوگیری شود.

حضرت آیت‌الله مکارم‌شیرازی یادآور شدند: عزیزانی که در منطقه سرباز از بین رفته‌اند افرادی بسیار ارزشی و پرورش یافته انقلاب اسلامی بودند و باید برای تربیت چنین افرادی سالیان درازی را طی کرد و اگر از نظر امنیتی و حفاظتی دقت بیشتری شده بود، اکنون شاهد آن نبودیم.