تبیان، دستیار زندگی
جنگ و دعوای طولانی و شدید باشگاه استقلال و. امیر قلعه نویی همچنان ادامه دارد و روز گذشته این باشگاه ، بیانیه سوم خود علیه این مربی را صادر کرد .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دعوای استقلالی ها بالا گرفت

واعظ آشتیانی،قلعه نویی

جنگ و دعوای طولانی و شدید باشگاه استقلال و امیر قلعه نویی همچنان ادامه دارد و روز گذشته این باشگاه، بیانیه سوم خود علیه این مربی را صادر کرد كه قسمتهایى از آن را در ادامه مى خوانید:

*ا ستقلال نیاز به تغییرات اساسى و بنیادى داشت كه این امر تشخیص داده شد و ایجاد دگرگونى در مجموعه استقلال با سیاست هاى خاص دنبال شد.

رشد و توسعه این مجموعه فرهنگى، ورزشى از دیرباز دغدغه فكرى فرهیختگان جامعه به ویژه دست اندركاران ورزش بوده و در این مسیر همواره افراد خودمحور نقش بازدارنده اى داشته اند.

* طبیعى است كه اجراى سیاست بالندگى استقلال با مقاومت فرد یا گروهى كه منافع خود را از دست داده اند مواجه مى شود و با مخالفت و كنایه هاى مروجین لمپنیسم مواجه گردد و غیرقابل انكار است افرادى كه بعد از خانه تكانى استقلال راهى به این خانه ندارند، واكنش هاى غیرعادى و همراه با حسادت و عصبانیت از خود بروز دهند. زمانى كه اراده مجموعه استقلال بر تحول و ایجاد فضاى سالم و صادقانه و احترام متقابل استوار شد، پیش بینى مى شد عده اى توخالى با ظاهر عوام فریبانه و اندیشمند نما و حرف هاى بى پایه و اساس سعى در مطرح كردن خود داشته باشند و خود

را سوژه روز نشان دهند و با الفاظى جبران كوتاهى دست خود از این نخیل بلند را كنند.

جنگ قلعه نویی و آشتیانی

* قاضیان رفتار و عملكرد ما از همه اقشار و اصناف در همه اكناف و اطرافند. اینها شاید بر  « پازل تاكتیكى » و  « روزهاى فیفادى »اشراف نداشته باشند اما به خوبى تفاوت و تضاد در رفتار و گفتار را درك مى كنند. همان هایى كه به باشگاه می گویند: « گرگ هایى در كمین باشگاه نشسته اند ..... »

* حر فهاى خالى از واقعیت و متضاد آقایان حاصل توهم زدگى است اما این گزافه گویى ها ذره اى تردید به دل استقلال كه در مسیر سلامت و صداقت حركت مى كند، راه نخواهد داد.

قلعه نویی : آنها برای نابودی استقلال آمده اند

این قسمت هایی از بیانیه باشگاه استقلال بود که این روزها بیش از هر چیزی در حال صدور بیانیه های مختلف است. اما پس از انتشار این بیانیه امیر قلعه نویی که عصبانی تر از همیشه به نظر می رسد صحبتهای جالبی را مطرح کرده است که آنها را در زیر می خوانید:

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره‌ی سومین بیانیه باشگاه استقلال گفت: مردم هم دروغ‌گوها را می‌شناسند و هم گرگ‌ها را!. این قائله به این خاطر راه افتاده كه سپاهان در رده دوم جدول قرار دارد و نتیجه می‌گیرد و من برای ورزشی كه مدیرانش این افراد هستند، متاسفم.

قلعه نویی و مرفاوی

وی درباره این كه خسرو دانشجو گفته رفتار باشگاه استقلال و قلعه‌نویی زیبنده نیست، گفت: افرادی كه این روز‌ها بیانیه صادر می‌كنند ربطی به باشگاه استقلال ندارند. هویت باشگاه استقلال مشخص است و این افراد تنها برای نابودی استقلال آمده‌اند.

سرمربى سپاهان كه این روزها از بیانیه هاى متعدد باشگاه استقلال عصبانى شده، ادامه داد: آنها مى خواهند برنامه ریزى غلط و نتایج نامناسبشان را تحت الشعاع قرار بدهند كه این همه بیانیه مى دهند وگرنه چه دلیلى دارد به من حمله كنند.

آقایان مدعى هستند ریشه باشگاه را پاك كرده اند آن وقت دو بازیكن شان یك ربع در اتوبوس به جان هم مى افتند و مربى شان كت در مى آورد و به میان تماشاگران مى رود. خنده دار است كه با این همه بداخلاقى ورزشى كه در استقلال وجود دارد باز هم به من مى گویند لمپن.

امیر قلعه نویى سپس گفت: آنها مى خواهند ذهن هواداران استقلال را منحرف كنند وگرنه در این روزها به من حمله نمى كنند. من فقط مى توانم بگویم آنها دروغگوهاى خوبى هستند كه هنوز نتوانسته اند محبوبیتى در استقلال به دست آورند.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری