تبیان، دستیار زندگی
کادر فنی پرسپولیس بعد از گذشته 12 هفته از لیگ هنوز نتوانسته اند تیم شان را به شرایطی برسانند که بتوانند حداقل 2 برد پیاپی کسب کنند ..........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علی دایی جانشین کرانچار؟

دایی سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال

حبیب کاشانی اگر چه در آخرین مصاحبه اش بصورت رسمی اعلام کرد بازی با سایپا آخرین مهلت زلاتکو کرانچار محسوب نشده و این مربی همچنان برای پیشبرد اهداف تاکتیکی اش زمان خواهد داشت اما شنیده های دریافتی حکایت از اتفاقات دیگری دارد.

کادر فنی پرسپولیس بعد از گذشت 12 هفته از لیگ هنوز نتوانسته اند تیم شان را به شرایطی برسانند که بتوانند حداقل 2 برد پیاپی کسب کنند.

8 تساوى و یك شكست به همراه سه برد كارنامه زلاتكو كرانچار است كه به اعتقاد خیلى ها جاى دفاع ندارد.

براى همین است كه حبیب كاشانى به سرمربى تیم خود اولتیماتوم داده از حالا به فكر شكست دادن سایپا باشد در غیر این صورت او نمى تواند همچنان از كادر فنى تیمش حمایت كند. كاشانى تصمیم جدى خود را براى بركنارى سرمربى كروات تیمش در صورت تكرار عدم نتیجه گیرى گرفته و در صورت رخ دادن چنین اتفاقى او خیلى زود سرمربى جدید پرسپولیس را معرفى خواهد كرد.

کرانچار سرمربی پرسپولیس

بدون تردید جانشین كرانچار، عبدى نخواهد بود چرا كه سرپرست فعلى باشگاه پرسپولیس اعتقاد چندانى به این مربى ندارد و معتقد است او از پس حاشیه هاى تیمش برنمى آید.

براساس اطلاعات دریافتى ما على دایى جدى ترین گزینه مد نظر كاشانى است. خصوصا ً اینكه این دو رابطه دوستانه اى با یكدیگر دارند و دایى هم خیلى خوب مى تواند از پس حاشیه هاى پرسپولیس برآید.

البته حبیب کاشانی برای تغییر و برکناری کرانچار باید مسیر سختی را طی کند.اولین مانع این مسیر جلب رضایت علی سعیدلو است. چرا که خوردن مهر اخراج روی پیشانی این مربی یعنی پرداخت پول او به صورت تمام و کمال، طبق قرارداد.

همچنین گفتنی است محمد خاکپور یکی دیگر از گزینه های مد نظر کاشانی برای سپردن سکان هدایت تیم فوتبال سرخپوشان است.

البته تمامی مطالب عنوان شده بستگی به عملکرد کرانچار در دیدار های آینده به خصوص جدال با سایپا خواهد داشت و نتیجه و نمایش سرخ های پایتخت در دیدار مقابل سایپا تکلیف تمامی مسائل باشگاه سرخپوشان را مشخص خواهد کرد. باید منتظر ماند و دید آیا سرخپوشان همان روند هفته های قبل را ادامه خواهند داد یا تمامی معادلات بر هم خواهد ریخت؟

تبیان: رضا سیگاری