تبیان، دستیار زندگی
سازمان ملل متحد دیروز در تحقیق از انفجارهای به وقوع پیوسته در لبنان اعلام كرد كه اسرائیل دستگاه‌های جاسوسی خود را در سرزمین‌ لبنان مستقر كرده بود
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دستاورد بی نظیر حزب الله

حزب الله

حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای كشف و شناسایی دستگاه‌ جاسوسی رژیم صهیونیستی در لبنان به دست نیروهای مقاومت اسلامی را دستاوردی بی‌نظیر و شكستی برای دشمن دانست.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری النشره لبنان، حزب‌الله لبنان امروز در بیانیه‌ای با اشاره به كشف دستگاه‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی در لبنان و اقدام این رژیم به انفجار این دستگاه‌ها اعلام كرد كه این دستگاه‌ها به دست نیروهای مقاومت كشف شد.

حزب‌الله كشف این دستگاه‌ها را دستاوردی بی نظیر برای مقاومت اسلامی لبنان دانست و گفت كه بخش‌های ذیربط در مقاومت اسلامی موفق شدند تا این دستگاه جاسوسی را كه رژیم صهیونیستی در میان روستاهای "حولا " و "میس‌الجبل " قرار داده بود، شناسایی كنند.

در این بیانیه آمده است كه بعد از شناسایی این دستگاه كه بعد از جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی علیه لبنان فعال شده بود، مشخص شد كه این دستگاه بمب‌گذاری نیز شده است.

حزب‌الله لبنان می‌افزاید: بعد از اینكه دشمن فهمید كه این موضوع لو رفته است، اقدام به انفجار این دستگاه نمود، اما نیروهای ارتش لبنان و یونیفل اقداماتی را در راستای شناسایی تعداد بیشتری از این دستگاه‌ها انجام دادند كه تعدادی از آنها به دست اسرائیل منفجر شد و برخی دیگر نیز به دست ارتش لبنان خنثی شد.

سازمان ملل متحد دیروز در تحقیق از انفجارهای به وقوع پیوسته در لبنان اعلام كرد كه اسرائیل دستگاه‌های جاسوسی خود را در سرزمین‌ لبنان مستقر كرده بود

این بیانیه انفجار دستگاه‌های جاسوسی اسرائیل را شكستی دیگر برای این رژیم دانست و تصریح كرد كه تل‌آویو بعد از شكست در محافظت از جاسوسان خود بار دیگر تاكید كرد كه همچنان اصرار به نقض حاكمیت لبنان و تلاش برای ورود به این كشور از راههای زمینی، هوایی و دریایی دارد.

حزب‌الله لبنان در این بیانیه تاكید كرده است كه رژیم صهیونیستی از هیچ كاری برای هدف قرار دادن لبنان فروگذار نخواهد كرد.

حزب الله

سازمان ملل متحد دیروز در تحقیق از انفجارهای به وقوع پیوسته در لبنان اعلام كرد كه اسرائیل دستگاه‌های جاسوسی خود را در سرزمین‌ لبنان مستقر كرده بود. یكی از مقامات این سازمان همچنین این اقدام را نقض صریح توافق آتش‌بس میان دو طرف برای توقف جنگ 33 روزه دانست.

"مایكل ویلیامز " هماهنگ كننده ویژه سازمان ملل در لبنان به رویترز گفت كه این دستگاه به نوعی دستگاه جاسوسی شبیه است كه در این صورت نقض آشكار قطعنامه 1701 سازمان ملل متحد مبنی بر آتش‌بس میان دو طرف به شمار می‌رود.

انفجار اول عصر روز شنبه در منطقه ای میان روستاهای الحوله و میس الجبل روی داد و انفجار دوم نیز صبح دیروز به وقوع پیوست.

رژیم صهیونیستی تاكنون بارها با زیرپا گذاشتن قطعنامه 1701 شورای امنیت و مخالفت با خواست جامعه جهانی، حریم هوایی و زمینی و دریایی لبنان را نقض كرده است.

تهیه و تنظیم برای تبیان: سعید آقازاده