تبیان، دستیار زندگی
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان تربیت بدنی در پیامی ضمن تبریک 26 مهرماه روز تربیت بدنی و ورزش، از تلاش و کوشندگی تمام دست اندرکاران ورزش ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روز تربیت بدنی و تبریک سعیدلو

سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان تربیت بدنی در پیامی ضمن تبریک 26 مهرماه روز تربیت بدنی و ورزش، از تلاش و کوشندگی تمام دست اندرکاران ورزش در فدراسیون ها و ادارات کل تربیت بدنی استان ها تقدیر و قدردانی کرد.

به نقل از ایرنا،  در پیام تبریک دکتر "علی سعیدلو" به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش آمده است: ورزش به عنوان پدیده ای اجتماعی و فرهنگی در زندگی ماشینی امروز نقشی اساسی و محوری دارد و از این حیث نه تنها یک روز، بلکه کل ایام و روزهای سال را در بر می گیرد.

اصولا ورزش تعطیل بردار نیست و از این حیث وظیفه خویش می دانم از تمام کسانی که در پیشبرد ورزش ایران در جای جای کشور سهمی را بر عهده دارند، تقدیر و تشکر کنم.

بی شک ورزش ایران با توجه به سرمایه انسانی جوان ، مستعد و بالنده کشور زمینه های زیادی را برای رشد و تعالی بیشتر داراست و از این حیث باید همه با همدلی و اتفاق نظر بکوشیم تا به وظیفه خویش در قبال نسل آینده ساز ایران اسلامی عمل نموده و با تضمین سلامت جسم و روح آنان از طریق ورزش، شادابی و طراوت نیروی انسانی را به عنوان محور اصلی توسعه کشور تضمین کنیم.

علی سعیدلو

بدیهی است از این منظر ورزش برای همه افراد از جوان گرفته تا پیر و زن و مرد لازم می شود، همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تاکید می نمایند که ورزش گرچه برای جوانان لازم، اما برای سالخوردگان امری واجب است.

در ادامه پیام دکتر سعیدلو به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش آمده است: بی شک امروز با عنایات ویژه مقام معظم رهبری و توجهات اصولی دولت خدمتگزار به ورزش، مسوولیتی سنگین متوجه جامعه ورزش شده است و همگی باید دوچندان تلاش کنیم تا با از پیش روی برداشتن مسائل و مشکلاتی که می تواند در حرکت پر شتاب توسعه ورزش خدشه و وقفه ایجاد کند، راه دستیابی به قله های ورزش قهرمانی دنیا را که غرور و عزت ملی و ایرانی را در پی دارد، هموار و هموارتر نماییم.

پرواضح است که در این مسیر جامعه ورزش همچنان از همراهی های صمیمانه رییس جمهوری محترم برخوردار خواهد شد تا با توکل به ذات باریتعالی و همت و غیرت ورزشکاران غیور این مرز و بوم، همچنان در مسیر افتخارات تازه در ورزش به جلو قدم برداریم.

در پایان وظیفه خویش می دانم که دیگر بار از همراهی های دلسوزانه خدمتگزاران صدیق ورزش قدردانی نموده و به تک تک آنان در گوشه و کنار ایران اسلامی دست مریزاد بگویم.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری