تبیان، دستیار زندگی
جمعی از فرماندهان سپاه به مقام شهادت نائل شدند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آخرین اخبار شهادت سرداران سپاه

سردار شوشتری

سردار شوشتری جانشین فرمانده زمینی سپاه و برخی دیگر از فرماندهان سپاه در شهر سرباز استان سیستان و بلوچستان به مقام شهادت نائل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از زاهدان، فرماندهان نیروی زمینی سپاه در محدوده پیشین شهرستان سرباز ترور شدند.

سردار شوشتری كه با هدف شركت در جلسه سران طوایف و ریش‌سفیدان راهی منطقه پیشین در محدوده منطقه سرباز شده بود، توسط افراد ناشناس مورد حمله قرار گرفته و ترور شد.

گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس نیز حاكی است،‌ صبح امروز در اقدامی تروریستی جمعی از فرماندهان سپاه استان سیستان و بلوچستان به فیض شهادت نائل آمدند.

در این اقدام تروریستی سردار نورعلی شوشتری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده قرارگاه قدس،‌ سردار محمدزاده فرمانده سپاه استان سیستان و بلوچستان، فرمانده سپاه ایرانشهر و فرمانده سپاه سرباز و فرمانده تیپ امیرالمومنین (ع) به شهادت رسیدند.

این اقدام تروریستی زمانی به وقوع پیوست كه این گروه از فرماندهان در تدارك برگزاری همایش وحدت میان عشایر شیعی و سنی كشور بودند.

اخبار جدید:

جلال سیاح امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: تاكنون آمار شهدای حادثه تروریستی بخش پیشین از توابع شهرستان سرباز به 29 نفر و تعداد مجروحان نیز به 28 نفر رسید.

وی افزود: با توجه به اینكه حال تعدادی از مجروحان حادثه وخیم گزارش شده، ممكن است آمار شهدا افزایش یابد اما تاكنون این آمار صحیح است.

معاون امنیتی – انتظامی استان ادامه داد: این حادثه در ساعت 20/8 دقیقه در نزدیكی محل برگزاری همایش هم‌اندیشی طوایف بخش پیشین از توابع شهرستان سرباز، به وقوع پیوسته و جمعی از سران طوایف و معتمدان شركت كننده در این همایش و تعدادی از میهمانان شركت كننده از جمله سردار شوشتری فرمانده قرارگاه قدس سپاه و سردار محمدزاده و تعدادی دیگری از مسئولان سپاه شهرستان‌های ایرانشهر و سرباز به شهادت رسیده و تعدادی هم مجروح شدند.

سیاح گفت: در حال‌حاضر امدادرسانی به مجروحان این حادثه همچنان ادامه دارد.

وی افزود: ماموران انتظامی و امنیتی سیستان و بلوچستان نیز ضمن حضور در منطقه و تشدید تدابیر امنیتی، در حال رسیدگی به حادثه هستند.

به گزارش رجا نیوز، سامی شهدای طوایف بلوچ در انفجار امروز به شرح زیر می باشد:

برخی از سران طوایف و ریش سفیدان منطقه کهدر این گردهمایی با حضورفرماندهان سپاه استان به منظور برقراری امنیت حاضر شده بودند، از جمله عارف برا فرزند حاج ولی محمد ، اسلام موحدی فرزند ابراهیم ، کلاتی دهقانی فرزند شنبه حاج ، شاهانی دهقانی فرزند صاحب ، پنج شنبه دهقانی فرزند گجیر و خدابخش دهقانی فرزند مراد بخش از طوایف منطقه به شهادت رسیدند

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.

تنظیم برای تبیان: عطاالله باباپور