تبیان، دستیار زندگی
در مورخه 15/7/88 نمایشگاه نیروی انتظامی به مناسبت هفته ناجا در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد با تلاوت آیاتی از کلام ا.. مجید کار خود را آغاز نمود. سپس معاون سیاسی اجتماعی استانداری خراسان رضوی پیرامون نظم و امنیت ایجاد شده توسط نیروی انتظامی در .
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری نمایشگاه هفته ناجا در مشهد مقدس

نمایشگاه هفته ناجا در مشهد مقدس

در مورخه 15/7/88 نمایشگاه نیروی انتظامی به مناسبت هفته ناجا در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد با تلاوت آیاتی از کلام ا.. مجید کار خود را آغاز نمود. سپس معاون سیاسی اجتماعی استانداری خراسان رضوی پیرامون نظم و امنیت ایجاد شده توسط نیروی انتظامی در شهرها و صیانت از مرزها و مبارزه با اشرار سخنانی را بیان نمود .سپس افتتاح نمایشگاه با سرود جمهوری اسلامی و با ادای احترام به شهیدان نیروی انتظامی انجام گردید. در پی آن معاون استاندار و سردار فرماندهی نیروی انتظامی خراسان رضوی و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و مسئولین عقیدتی سیاسی از غرفه تبیان بازدید نموده و ضمن آشنایی بیشتر با عملکرد موسسه و نیز ساخت بازی های رایانه ای توسط دفتر مشهد راهنمایی های لازم را در زمینه ساخت بازی های استراتژیک ارائه نمودند.

در روزهای برگراری نمایشگاه، تبیان دفتر مشهد با قرار دادن 12 سیستم رایانه در محیطی به مساحت 60 متر مربع، جهت استفاده از اینترانت و اینترنت تبیان ،اقدام نمود که افراد ازتمام گروه های سنی از نزدیک با فعالیت های تبیان از جمله کودکان در زمینه بازی های تولید شده توسط تبیان و یا بازی های بخش کودک و نوجوان سایت و یا مدرسه اینترنتی دانش آموزان و خانواده ها در زمینه مشاوره و مسائل خانوادگی و مذهبی  و کتابخانه دیجیتال عنوان شده درسایت آشنا شدند.و نیز هر شب از سوی موسسه تبیان 5 نرم افزار به  قید قرعه به شرکت کنندگان جنگ شادی که از سوی معاونت پیشگیری نیروی انتظامی برگزار می گردید اهدا می شد.

نمایشگاه هفته ناجا در مشهد مقدس

همچنین در ایام برگزاری نمایشگاه روزانه بالغ بر 80000 نفر در نمایشگاه حضور پیدا می کردند که می توان عنوان نمود اکثر این افراد ازغرفه تبیان نیز بازدید داشتند که ضمن ارائه بروشور های اطلاع رسانی و کارت های اینترانت تبیان، به افرادی که به عضویت تبیان در می آمدند کارت اینترنت، هدایا و نرم افزار های اسلامی اهدا می شد و نیز به خریداران نرم افزار های تبیان در 5 شب به قید قرعه به 5 نفر ربع سکه بهار آزادی و به کسانی که بهترین جمله را در باره تبیان بیان نمایند به 35 نفر به قید قرعه نرم افزارهای اسلامی تبیان اهدا می گردید که با استقبال همگانی مواجه بود.

در پایان روز برگزاری نمایشگاه و اختتامیه، که با حضوراستاندار خراسان رضوی؛ آقای دکتر محمود صلاحی، ریاست دادگستری خراسان رضوی جناب حجه الاسلام و المسلمین شریعتی، معاونین دادستان، فرماندهی محترم نیروی انتظامی خراسان رضوی؛ سردار فهیمی راد، مسئولین عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، فرماندهان ارشد نیروهای نظامی و انتظامی انجام گردید، استاندار خراسان رضوی ضمن قدردانی از برگزار کنندگان نمایشگاه، نقش نیروی انتظامی و نقش سبز پوشان را در حفظ نظم و امنیت جامعه و جلوگیری از جرائم بسیار حائز اهمیت دانست و بیان نمود که در سایه این عزیزان است که ما و مردم کشور در آرامش به سر می بریم.

نمایشگاه هفته ناجا در مشهد مقدس

از مراکزی همچون مرکز آموزش ثامن الائمه –پلیس آگاهی خراسان رضوی – معاونت حوزه نظام وظیفه – مرزبانی –پلیس پیشگیری ، یگان ویژه پاسداران ،راهنمایی رانندگی و پلیس راه ،موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان ، معاونت فرهنگی شهرداری مشهد ،آسانقدس رضوی و مرکز مشاوره حوزه علمیه مشهد  و بخش های دیگر می توان از حاضرین در نمایشگاه نام برد.

قابل به ذکر است که در پایان نمایشگاه لوح تقدیر و غرفه برتر به موسسه تبیان اهدا گردید.

گزارش: محمد ولی طاهری بنکدار

تنظیم: هومن بهلولی