تبیان، دستیار زندگی
مراسم تقدیر از پدیدآورندگان كتاب، خادمان نشر و شایستگان كتاب سال 88، روز شنبه 23 آبان ماه، روز «كتاب، پدیدآورندگان و خادمان نشر» از سوی مؤسسه خانه كتاب برگزار می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خادمان نشر و شايستگان كتاب سال 88 معرفي مي‌شوند
هفته کتاب

مراسم تقدير از پديدآورندگان كتاب، خادمان نشر و شايستگان كتاب سال 88، روز شنبه 23 آبان ماه، روز «كتاب، پديدآورندگان و خادمان نشر» از سوي مؤسسه خانه كتاب برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، به نقل از ستاد اطلاع‌رساني هفدهمين دوره هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران، تقدير از پديدآورندگان كتاب، ‌خادمان نشر و شايستگان كتاب سال 88، برگزاري چهارمين دوره جشنواره كتاب برتر، تشكيل نشست چالش‌‌ها و رهيافت‌هاي پديدآورندگان و ناشران در حوزه نشر، رونمايي از چهارمين كتاب سال تصويرگران و برپايي جشن شب تصويرگران كتاب، از جمله برنامه‌هاي اين دوره از هفته كتاب خواهد بود.

برگزاري نشست‌هاي تخصصي از جمله نشست هم‌انديشي تشكل‌هاي همكار در برپايي نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، معرفي و تقدير از جوانان برومند در حوزه‌هاي تأليف و ترجمه كتاب و تجليل از مؤلفان و مترجمان پركار كتاب‌هاي جهاد دانشگاهي، از ديگر برنامه‌هاي  اين هفته فرهنگي است.

ديدار با مؤلفان برجسته كتاب‌هاي دانشگاهي، تجليل از خادمان نشر، برپايي نمايشگاهي از آثار منتخب كتاب سال، نشست نقش و ضرورت تعامل انجمن‌ها در پيشرفت نشر و تجليل از مؤلفان و گردآورندگان آثار در زمينه ايثار، شهادت و شهداي دانشجو‌ نيز از جمله برنامه‌هاي پيش‌بيني شده در هفدهمين دوره هفته كتاب اعلام شده است.

دفتر مجامع، تشكل‌ها و فعاليت‌هاي فرهنگي معاونت امور فرهنگي وزارت ارشاد،‌ جهاد دانشگاهي، انجمن فرهنگي ناشران كتاب كودك و نوجوان، انجمن تصويرگران كتاب كودك، انجمن فرهنگي ناشران آموزشي، موسسه خانه كتاب و دفتر نهاد مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها از مجريان برگزاري اين برنامه‌ها هستند.

هفدهمين دوره هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران، 23 تا 30 آبان ماه در سراسر كشور برگزار خواهد شد.