تبیان، دستیار زندگی
رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان آمل از برگزاری نخستین همایش استانی شعر دماوند به میزبانی این شهرستان دراواخر آبان ماه امسال خبر داد. ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نخستین همایش شعر دماوند

برگزاری نخستین همایش شعر دماوند در مازندران

نخستین همایش شعر دماوند

ساری - خبرگزاری مهر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان آمل از برگزاری نخستین همایش استانی شعر دماوند به میزبانی این شهرستان دراواخر آبان ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین جوادی روز جمعه در جلسه ستاد برگزاری همایش شعر دماوند گفت: از چند روز قبل فراخوان شرکت علاقمندان به شرکت در این همایش به ادرات فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستانهای مازندران ارسال شد.

وی افزود: در این همایش از برترین شاعران استانی برای قرائت تازه ترین اشعار در خصوص دماوند وثبت اثر طبیعی و ملی بام ایران دعوت خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی آمل محوریت این همایش را «قله سر به فلک کشیده دماوند »بیان و تصریح کرد: شاعران مازندرانی و علاقمندان از سایر استانها هم می توانند در این موضوعات و بومی وسرود، محلی و شعر فارسی دماوند را وصف کنند.

جوادی هدف از برپایی این همایش را گرامیداشت اثرطبیعی و ملی دماوند و پیوند اهالی فرهنگ و هنر با بام ایران بیان کرد و اظهار داشت: در نخستین سال این همایش در گستره استانی و در صورت استقبال ازآن به صورت ملی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در حاشیه این همایش افرادی که در طول ماه صعودهایی به قله دماوند داشتند برای بیان خاطرات صعود برای مردم دعوت می شود.

وی خاطرنشان کرد: این همایش اواخر آبان ماه امسال در مجتمع ولی عصر (عج) شهرستان آمل برگزار می شود.

خبرگزاری مهر

تنظیم:بخش ادبیات تبیان