تبیان، دستیار زندگی
نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) با تأکید بر پیروی از ولایت فقیه، گفت: دشمن شناسی و جبهه شناسی باید در صدر نیاز های یک طلبه روحانی باشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دشمن شناسی باید در صدر نیاز های یک طلبه روحانی باشد
نشست مشترک طلاب نخبه با معاون پژوهش حوزه علميه قم

نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) با تأکید بر پیروی از ولایت فقیه، گفت: دشمن شناسی و جبهه شناسی باید در صدر نیاز های یک طلبه روحانی باشد.

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام حسین کدخدایی، نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) در مراسم افتتاحیه نخستین دوره طرح ولایت ویژه طلاب و روحانیون که روز گذشته برگزار شد، گفت:

بعد از دوران دفاع مقدس همچنان در حال نبرد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بوده ایم که گاهی این نبرد ها در زمینه هایی همجون مساله انرژی هسته ای اوج می گیرد.

وی اظهار داشت: امروز در بحث انرژی هسته ای تمام هجمه دنیا مانع دست یابی ایران به این انرژی است در صورتی که ما از این انرژی در بخش علمی قصد استفاده داریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) افزود: در این نبرد ها اگر دلسپرده ولایت نباشیم در صحنه جغرافیایی که همه درگیرند به یقین پیروزی نصیب کسی نخواهد شد؛‌از این‌رو اگر می خواهیم توفیق داشته باشیم باید گوش به فرمان آن کس باشیم که خط را برای ما مشخص کرده است.

وی با بیان این مطلب که گوش به فرمان رهبر بودن تضمین کننده آینده نظام است ابراز داشت: تمام توفیقاتی که نصیب کشور و نظام شده، مرهون پیروی از فرمان ولایت و رهبری است.

حجت الاسلام کدخدایی خطاب به روحانیان حاضر در طرح ولایت گفت: دشمن شناسی و جبهه شناسی باید در صدر نیاز های یک طلبه روحانی باشد و لازم است که همه را خوب بشناسد و آنها را انتقال دهد.