تبیان، دستیار زندگی
در راستای طرح تجهیز 10 مسجد نمونه شهر تهران به سایت كامپیوتری ، مصادف با ایام ا... دهه فجر، سالن اطلاع رسانی نهمین باب از مساجد نمونه طی مراسمی با حضور معاون اول قوه قضائیه،مدیرعامل ، قائم مقام و رئیس هیئت مدیره و معاونت شبك...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

افتتاح رسمی سالن اطلاع رسانی مسجد جعفری

در راستای طرح تجهیز 10 مسجد نمونه شهر تهران به سایت كامپیوتری ، مصادف با ایام ا... دهه فجر، سالن اطلاع رسانی نهمین باب از مساجد نمونه طی مراسمی با حضور معاون اول قوه قضائیه،مدیرعامل ، قائم مقام و رئیس هیئت مدیره و معاونت شبكه مؤسسه تبیان در مسجد جعفری بطور رسمی افتتاح گردید .

در این مراسم پس از تلاوت آیاتی از كلام ا... مجید ، جناب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی طی سخنانی ضمن تبریك ایام ا... دهه فجر ، طی بیاناتی بخشی از دستاوردهای انقلاب را برشمردند و آنگاه با اشاره به فرارسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان رهنمودهایی برای برگزاری هر چه با شكوهتر مراسم عزاداری محرم ارائه دادند .

آنگاه مدیر روابط عمومی تبیان طی سخنانی به معرفی مؤسسه تبیان و اهداف و برنامه های آن  پرداخت و با اشاره به طرح ملی تبیان شامل شبكه ملی ، محتوای ملی ، كاربر ملی و توضیح آن برا ی حضار ، خاطرنشان كرد كه تجهیز مساجد به سایت كامپیوتری در راستای شبكه ملی تبیان و ایجاد زیرساختهای لازم برای دستیابی سهل و آسان به محتوای غنی تبیان انجام می پذیرد.

سپس با حضور اهالی محل و خانواده شهدا ، سالن اطلاع رسانی توسط حجت الاسلام رئیسی افتتاح و توسط مسئولین مؤسسه تبیان توضیحات جامع و كاملی در معرفی سایت و بخشهای گوناگون آن و همچنین نرم افزارهای مالتی مدیای تولید مؤسسه تبیان به حاضرین در جلسه ارائه شد .